Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.
Cand ati apelat nu a fost un mesaj de intampinare in care erati avertizat/a ca apelul este inregistrat?
Puteti sesiza conducerea casei de sanatate respective prin trimiterea unei petitii pe email, formular de contact de pe site sau inregistrata la registratura in care descrieti situatia, precizati departamentul catre care ati fost redirectionat/a, data si ora aproximativa la care ati apelat. Daca ati apelat de pe mobil veti regasi cu usurinta detaliile apelului.
Daca o depuneti la registratura veti primi nr de inregistrare, in cazul completarii formularului de contact de pe site-ul oficial de regula se primeste un reply cu primirea mesajului si chiar un nr de referinta, daca il trimiteti direct pe email solicitati sa primiti o confirmare a primitii mesajului.
Puteti trimite petitia de pe site-ul Casei Nationale de Sanatate, astfel veti avea certitudinea ca veti primi si raspuns.
[ link extern ]
Daca CAS locala are formular de contact pe site puteti sa trimiteti si de acolo.