Locuim 8 proprietari intr-o vila cu parter si 1 etaj, fiecare avem intrari separate direct din strada, avem incalzire separata (sobe cu lemne), boxe separate etc.
Comun este acoperisul, peretii despartitori....reteua de alimentare cu apa rece.
Fiecare proprietar are apometru si nu este apometru general la intrarea in vila.
Problema este ca cei de la ApaServ ne-au trimis o adresa prin care sa ne constituim cate o asociatie de proprietari la fiecare vila, conform citez: reglemetarilor legale in vigoare. Care or fi alea?
In conditiile in care sunt marea majoritate a cladirilor cu 4 proprietari poate fi obligatorie crearea unei asociatii de proprietari la nivelul fiecarui imobil?
Din ce se pare fiecare din cei 8 proprietari are contorul sau si plateste individual factura la apa. Nu vad de ce ar trebui acum sa renunte la acest lucru - ideal chiar - si sa se intoarca la un contor comun cu plata impartita. Doar pentru ca asa vrea furnizorul sa aiba mai putin de lucru?
Cititi mai bine contractul cera il aveti incheiat sa vedeti in ce conditii se poate rezilia; cititi si reglemetarile legale la care fac referire. Si cautati si altele care sa va ajute pe dumneavoastra. Incercati sa mentineti aceasta situatie - contor individual+factura individuala - este cel mai bine pentru dumneavoastra ca utilizatori.
@edx
In notificare spune de lege abrogata si de contract desfiintat, precum si incheierea de noi contracte in conformitate cu legislatia in vigoare.
Ce-ar mai putea schimba in situatia de fapt?
Pai la 2 proprietari....cum sa faci asociatie? :)) Adica nu s-ar putea intelege intre ei?:)
:offtopic:
Haideti, doamna, ca de-acum vorbim discutii, zau!!