avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1421 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Modificări în avocatnet.ro Am relansat avocatnet.ro. Cum vi se pare?
Discuție deschisă în Modificări în avocatnet.ro

Am relansat avocatnet.ro. Cum vi se pare?

Bună ziua tuturor,

Astăzi am relansat avocatnet.ro – site-ul nostru are un design nou, este mai atractiv și mai usor de folosit și se încarcă mult mai mai repede.

Noua versiune poate fi accesată de pe orice dispozitiv (calculator, laptop, tabletă, telefon): design-ul se păstrează pe oricare dintre aceste dispozitive, vor exista doar mici adaptări în funcție de mărimea ecranului de pe care ne veți urmări.

Dincolo de înfățișarea îmbunătățită, ne-am dorit ca noua versiune să vină și cu o experiență de utilizare mai ușoară și mai plăcută pentru toți utilizatorii. În acest scop, am organizat mai bine informațiile în site, astfel încât să găsiți mai ușor conținutul care vă interesează atunci când aveți nevoie de el, indiferent că e vorba de articole produse de redacția avocatnet.ro sau discuțiile din forum ale comunității.

Punctez pe scurt câteva dintre noutăți:
- secțiunea de articole din meniu a fost redenumită Știri&Analize, iar în cadrul ei veți putea găsi toate categoriile de informații disponibile și până acum;
- secțiunea de Forum din meniu se numește acum Întrebări & Răspunsuri, iar utilizatorii și consultanții vor găsi direct în meniu cele mai importante funcționalități de care au nevoie pentru a urmări întrebările și răspunsurile personale;
- urmărirea articolelor și discuțiilor publicate în site este mult mai facilă, trecerea de la o pagină la alta se va face printr-o simplă derulare a paginii (scroll).

Lansarea de azi e doar un vârf de iceberg, căci în lunile următoare site-ul va cunoaște și alte îmbunătățiri și dezvoltări, menite să asigure funcționalități noi, utile comunității. În acest moment, unele facilități au fost puse pe o listă de rescriere, urmând să fie lansate între-o versiune nouă, așa că ne-ar ajuta foarte mult dacă ne-ați spune ce funcționalități (actuale/noi) credeți că vă sunt importante și necesare pentru a le putea dezvolta cu prioritate.

Evident, ca întotdeauna, așteptăm orice observații și sugestii de îmbunătățire pentru site - scopul nostru e să dezvoltăm un avocatnet.ro care să vă placă și să vă fie în continuare cel puțin la fel de util ca și până acum.

Și pentru că lansarea unei versiuni noi este un moment festiv pentru un site, dați-mi voie să mulțumesc public (și cu emoție) tuturor celor celor care au contribuit la creșterea frumoasă a acestui proiect unic în România. avocatnet.ro nu este și nu a fost niciodată despre o singură persoană. avocatnet.ro este rezultatul efortului comun, a zeci și sute de oameni care au pus umărul la construirea acestui loc pe internet care ajută zilnic sute de mii de români. Datorită acestor oameni, răspândiți în toate colțurile țării, România are astăzi un site care îi explică legislația, care îi spune, într-un limbaj pe care oricine poate să îl priceapă, cum să se descurce în hățișul zecilor și sutelor de reglementări și reguli care apar zi de zi. Într-o țară în care legile se schimbă mai des decât răsare soarele, iar ce știai azi nu se mai aplică mâine, un proiect ca avocatnet.ro e cel care face lumină. Ca și cum ți-ar aprinde cineva becul într-o încăpere tenebroasă, din care nu știi cum să ieși.

Nimic din ceea ce este și face astăzi avocatnet.ro nu ar fi fost posibil fără încrederea și sprijinul pe care ni le-au acordat în cei 16 ani de cînd existăm: cititorii care ne accesează zilnic, consultanții care dau răspunsuri la întrebările publicate în fiecare zi, moderatorii și administratorii din forum, abonații la serviciul premium fără de care nu am fi reușit să creștem atât de mult.

În numele meu și al colegilor mei, vă mulțumesc cu drag tuturor și sper să creștem în continuare împreună. România are nevoie de noi. :)

O zi frumoasă,
Roxana
Ultima modificare: Miercuri, 23 August 2017
pianistul, administrator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
A fost adaugata si functia de urmarire automata a discutiilor la care un utilizator raspunde sau a intrebarilor pe care acesta le adreseaza.

Revenim si cu alte actualizari.

@ClipCris: multumim pentru feedback. Stiti cum e, toate lucrurile noi sunt complicate la inceput. Dar nadajduim ca veti incepe sa apreciati, in timp, si noua versiune de site.
~ Conținut șters la cerere ~
Buna ziua,

In contul dvs, stanga sus, aveti sectiunea Profilul meu / Profil cont consultant
www.avocatnet.ro/cont/profil...

O zi frumoasa.
~ Conținut șters la cerere ~
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
1. Personal am inteles rolul butoanelor - telefon si e.mail afisate la consultanti si moderatori, rol gandit de catre Avocatnet.ro
Utilizatorii din forum nu le-au prea inteles rolul acestor butoane si in loc sa deschida o discutie, cu intrebari la obiect, pun mana pe telefon si suna, mai rar apeleaza la e.mail. Deranjanta este insistenta cu care revin pe aceasi tema in speranta de a afla raspunsul dorit. Daca le zici sa deschida discutie pe forum, unde pot beneficia de mesaje din partea mai multor utilizatori, cu greu pricep de ce le spui.
Nu poti sa-i ceri utilizatorului sa bage mai intai niste bani intr-un cont si abia apoi sa-i raspunzi la o intrebare care tie iti ia 2-3 minute sa-l lamuresti. Dezavantajul este ca de raspunsul tau telefonic nu pot beneficia si alti utilizatori care se confrunta cu aceeasi problema.
Astfel de butoane/ facilitati isi au utilitatea pentru cazul acordarii de consultanta/ consiliere, cazuri cu care personal nu m-am intalnit inca, nici pe vechiul sistem de a "cere consultanta". Este adevarat ca nu am cerut sa incheiem un contract de prestari servicii, contracost, inainte de a raspunde la intrebarea pusa.
In schimb, dupa relansarea site-ului, numarul de telefoane zilnice a crescut brusc.
Poate langa respectivele butoane ar trebui pus ceva, lamuritor (de expl. - un mesaj de genul "utilizeaza butonul daca ai o problema pentru care doresti consiliere/ consultanta contracost" si dupa ce utilizatorul isi da OK-ul sa aiba acces la telefon/ e.mail), din care doritorul sa inteleaga ca trebuie sa plateasca, dar si in ce conditii (ma refer aici doar la consiliere/ consultanta).
2. Cred ca pentru anumite mesaje postate in forum (expl. in sectiunea -discutii intre moderatori sau cand se semnaleaza anumite nereguli/ situatii mai deosebite in forum), este bine ca sa apara in e.mail atentionarea ca s-a dat raspuns.

Alte discuții în legătură

Modificare versiune de mobil a avocatnet.ro Alin Popescu Alin Popescu Buna ziua, Astazi am lansat o noua versiune de mobil a siteului. Noutatile sunt urmatoarele: - este posibila editarea mesajelor scrise de utilizatori, timp ... (vezi toată discuția)
Modificari 8 iunie 2010 Alin Popescu Alin Popescu Incepand din aceasta seara, profilul de utilizator Avocatnet.ro a suferit niste mici modificari. Astfel, in locul listingului de mesaje scrise in forum pe care ... (vezi toată discuția)
Ajutor pentru noii utilizatori. cum functioneaza avocatnet.ro? Alin Popescu Alin Popescu Va invitam sa colaborati la constructia unei baze de date cu intrebari si raspunsuri cu privire la facilitatile Avocatnet.ro. Spre exemplu: titlu ... (vezi toată discuția)