avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 158 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Schimbarea ordonanței pentru angajații cu normă de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Schimbarea ordonanței pentru angajații cu normă de lucru part-time

Bună seara!
Nu pot înțelege un anumit lucru. Sunt angajat part-time dar sunt student, deci angajatorul este scutit să plătească în plus statului pentru mine. Mai nou angajatorul mă obliga să fac un alt contract cu ei în care să specific exact în ce zile vin la muncă și câte ore voi sta, în condițiile în care programul meu era flexibil înainte și oricum îmi este greu să spun cu exactitate zilele în care sunt prezent la muncă, deoarece am facultate și orele pot varia.
Este specificat de către guvern, ca angajatorii să întocmească acest nou contract cu angajații ce lucrează în regim de part-time? Și dacă este specificat, unde aș putea găsi acest lucru ?
Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:07, 28 Septembrie 2017
Nu exista o astfel de prevedere in legislatie ... insa trebuie mentionat in c.i.m. repartizarea timpului de munca .

Art. 105 C.mun.
(1) Contractul individual de muncă cu timp parţial cuprinde, în afara elementelor prevăzute la art. 17 alin. (2), următoarele:
a) durata muncii şi repartizarea programului de lucru;
b) condiţiile în care se poate modifica programul de lucru;
c) interdicţia de a efectua ore suplimentare, cu excepţia cazurilor de forţă majoră sau pentru alte lucrări urgente destinate prevenirii producerii unor accidente ori înlăturării consecinţelor acestora.
(2) În situaţia în care într-un contract individual de muncă cu timp parţial nu sunt precizate elementele prevăzute la alin. (1), contractul se consideră a fi încheiat pentru normă întreagă.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură