avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1273 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Autorizarea furnizorilor de formare profesionala in ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Autorizarea furnizorilor de formare profesionala in 2017

Pana în 2017 o firma, care forma personal ( de exemplu : auditor intern în domeniul managementului calității), primea o autorizare pe timp de 4 ani de la Autoritatea Națională pentru Calificări.
Prin Ordonanța de urgență nr.96/2016 s-a trecut aceasta activitate la Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice. Luând legătura cu Autoritatea Națională pentru Calificări în vederea reînnoirii autorizației, ne-au comunicat ca nu se mai ocupa de aceasta problema.
As dori sa știu mai concret, unde anume trebuie sa ma adresez acum, la ce direcție de la Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice și dacă exista birou și la nivelul reședințelor de județ.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:54, 24 Octombrie 2017
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
În vederea autorizării furnizorilor de formare profesională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice înființează, în subordinea sa, comisii de autorizare județene, respectiv a municipiului București, fără personalitate juridică, denumite în continuare comisii de autorizare.

Sediile comisiilor de autorizare se află la agențiile pentru plăți și inspecție socială județene, respectiv a municipiului București.

Pentru exercitarea atribuțiilor care le revin, comisiile de autorizare sunt ajutate de secretariatele tehnice care au sediul la agențiile pentru plăți și inspecție socială județene, respectiv a municipiului București. Secretariatul tehnic este format din două persoane, desemnate de directorul agenției județene pentru plăți și inspecție socială, din personalul propriu. În municipiul București, secretariatul tehnic este format din 4 persoane, desemnate de directorul agenției pentru plăți și inspecție socială a municipiul București, din personalul propriu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am hipoacuzie bilaterală profundă, încadrat la gradul doi accentuat și deținător permis categoria 2 WLAB WLAB Buna ziua! Rog și eu o lămurire ,am hipoacuzie bilaterală profundă, încadrat la gradul doi accentuat și deținător permis categoria B. .E vorba de ... (vezi toată discuția)
Angajatorul refuza majorarea salariului minim pe economie dutu35 dutu35 Ce se poate face in situatia in care angajatorul refuza majorarea salariului minim pe economie.Tinind cont ca acesta sa majorat incepind cu data de 01.01.2015 ... (vezi toată discuția)
Marirea de la 01.07.2015 StanGeorge StanGeorge as dori sa stiu daca benificiaza si cei care lucreaza la stat ( cei din MApN, MAI)? (vezi toată discuția)