avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 718 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Furt la locul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Furt la locul de munca

Buna
Lucrez ca si agent vanzari la un magazin de vanzari servicii. Saptamana trecuta ne-a disparut un raft in valoare de 1600 ron. Singura camera de luat vederi din magazin nu acopera zona raftului respectiv, chiar daca in lege scrie ca trebuie acoperita cu camere de luat vederi fiecare zona a magazinul. Nu avem camere nici in depozit, nici seif, nici buton de panica. Firma pentru care lucrez spune ca e neglijenta in serviciu si cere ca angajatii sa plateasca suma. Nu mi se pare corect sa faca asta din moment ce nu au respectat prevederile din lege. Cum sa procedez?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:11, 18 Ianuarie 2018
Firma pentru care lucrati nu are dreptul sa-si recupereze pierderile de la proprii angajati.
Art.254 C.mun.
(1) Salariatii raspund patrimonial, in temeiul normelor si principiilor raspunderii civile contractuale, pentru pagubele materiale produse angajatorului din vina si in legatura cu munca lor.
.....

In acest sens, angajatorul este indreptatit sa-si recupereze prejudiciul de la salariatii vinovati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Furt din magazin, prejudiciu recuperat de la angajati StroieC StroieC buna seara sotia mea lucreaza la un magazin si acum 5 zile s-au furat din magazin (din pacate pe tura ei ) suma de 18000 ron , hotii apar pe camerele de ... (vezi toată discuția)
Problema vladp33 vladp33 lucrez intr-un magazin specializat in vanzare telefoane mobile amblasat in galeria nui supermarket. vineri am avut neplacerea sa fiu furat de 300 de lei de ... (vezi toată discuția)