avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Cat trebuie sa plateasca angajatorul pentru contractul ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Cat trebuie sa plateasca angajatorul pentru contractul meu part time de 2 ore?

Buna ziua,

Sunt medic rezident si am incheiat contractul de munca cu spitalul la care voi lucra ( angajatorul fiind MS ). Pentru acest contract voi plati contributiile ( CAS, CASS, FS) si impozit pe venit. In paralel doresc sa inchei un contract de angajare cu un CMI pentru care voi lucra 2 ore. Avand in vedere ca salariul brut va fi sub cel minim pe economie, as dori sa stiu cat vor valora contributiile CMI-ului. ( stiu ca acum se platesc aferente salariului minim brut pe economie dar nu am gasit o formula de calcul exacta ). Contabila m-a asigurat ca eu nu voi fi nevoit sa le platesc pentru acest contract part-time doarece le voi plati deja prin contractul de angajat ca rezident incheiat cu ministerul. Intrebarile mele ar fi: 1. Cat datoreaza CMI-ul statului pentru contractul prin care ma angajeaza part-time. 2 Este corecta informatia primita de la contabila, conform careia eu voi fi scutit de plata contributiilor pentru acest contract. Multumesc
Cel mai recent răspuns: Samicri , utilizator 22:33, 3 Februarie 2018
Datorati contributii la venitul brut realizat, contabila v-a informat corect.
Multumesc, insa as dori un raspuns si pentru intrebarea din titlu, avand in vedere ca CMI-ul vrea sa imi ofere salariul minim brut posibil pentru un contract de 2 ore.
Pentru acel venit era raspunsul, la venitul brut realizat.
Ok, conform acestui calculului de pe site-ul 'calculator-salarii' rezulta ca CMI-ul are de platit lunar la stat 19 lei. Am pus 475 brut impartind salariul minim brut pe economie de 1900 lei la 4 ( contractul fiind de 2 ore). Este corect? Va multumesc
Ultima modificare: Vineri, 2 Februarie 2018
Samicri, utilizator