avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 216 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Cat trebuie sa plateasca angajatorul pentru contractul ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Cat trebuie sa plateasca angajatorul pentru contractul meu part time de 2 ore?

Buna ziua,

Sunt medic rezident si am incheiat contractul de munca cu spitalul la care voi lucra ( angajatorul fiind MS ). Pentru acest contract voi plati contributiile ( CAS, CASS, FS) si impozit pe venit. In paralel doresc sa inchei un contract de angajare cu un CMI pentru care voi lucra 2 ore. Avand in vedere ca salariul brut va fi sub cel minim pe economie, as dori sa stiu cat vor valora contributiile CMI-ului. ( stiu ca acum se platesc aferente salariului minim brut pe economie dar nu am gasit o formula de calcul exacta ). Contabila m-a asigurat ca eu nu voi fi nevoit sa le platesc pentru acest contract part-time doarece le voi plati deja prin contractul de angajat ca rezident incheiat cu ministerul. Intrebarile mele ar fi: 1. Cat datoreaza CMI-ul statului pentru contractul prin care ma angajeaza part-time. 2 Este corecta informatia primita de la contabila, conform careia eu voi fi scutit de plata contributiilor pentru acest contract. Multumesc
Cel mai recent răspuns: Samicri , utilizator 22:33, 3 Februarie 2018
Probabil dvs. ati calculat contributiile la suma de 475 lei Brut, dar din ce stiu legea s-a schimbat pentru part-time si contributiile datorate de angajat se calculeaza la suma de 1900 ( salariul minim brut pe economie ). Cu toate acestea, acest lucru nu e relevant deoarece, asa cum v-am spus si mi-ati confirmat ca e corect, contabila m-a informat ca din moment ce le platesc deja full in primul contract ( cel de rezidentiat ) nu mai este nevoie mi se retina si pentru acest contract. Acei 11 lei ma interesau, nu stiam ca procentul contributiei angajatorului este 2,25%, aceasta e informatia pe care o cautam prin postarea mea. Multumesc