Buna ziua,
Cei de la o companie de telefonie mobila mi-au propus o oferta contractuala insa dupa citirea contractului am sesizat anumite conditii pe care le consider abuzive:
2.4 Compania poate solicita clienţilor în vederea activării serviciilor (în baza informaţiilor obţinute din sistemul Preventel sau în funcţie de bonitatea Clientului), depunerea cu titlu de garanţie sau plata în avans a unei sume care este de minim 5 ori valoarea abonamentului pentru
care optează respectivul Client. În cazul în care un Client existent solicită activarea altor cartele SIM, compania poate solicita plata în avans a unei sume echivalente cu valoarea medie a facturilor pe minim ultimele 3 luni, în funcţie de tipul de serviciu ales de Client. Suma depusă
cu titlu de garanţie sau plată în avans nu este purtătoare de dobândă și va fi returnată Clientului, la cererea sa, după un interval de minim 6 luni de la constituire, conform TCG.
2.5 Serviciul prestat în avans reprezintă un credit acordat Clientului. În vederea garantării plăţii obligaţiilor contractuale, limita de credit acordată Clientului se stabilește în funcţie de valoarea serviciilor consumate de Client în ultima lună, de valoarea abonamentului și
de bonitatea Clientului. Compania poate solicita Clientului la depășirea limitei de credit, în cazul unei utilizări intense a serviciilor Companiei într-un interval de timp scurt (ore și/sau zile), fie depunerea unei sume cu titlu de garanţie, fie plata în avans a serviciului prestat. Clientul
se obligă să achite plata acestor sume în termen 1 zi calendaristică, Compania având dreptul să suspende parțial sau total serviciile până la data achitării acestor plăți, cu notificarea prealabilă a Clientului prin apel direct sau SMS.
2.6. Utilizarea rezonabilă a Serviciilor. Serviciile Companiei sunt destinate pentru nevoile proprii ale Clientului şi în condiţiile unei utilizări
rezonabile. Serviciile Companiei nu sunt destinate pentru pentru prestarea de activităţi comerciale de către Client cum ar fi cele de centru de relaţii cu clienţii (call center), cercetări de piaţă sau telemarketing, ce au ca și consecință unul sau mai multe dintre următoarele efecte (în
cursul unui luni de facturare): a) o discrepanță de 500 de minute între apelurile primite și cele inițiate sau b) o discrepanță de 200 SMS între SMS-urile și cele inițiate. Clientul poate solicita, în baza unui înțelegeri comerciale distincte, furnizarea unui serviciu având ca obiect astfel de operaţiuni comerciale, cu aplicarea tarifelor corespunzătoare.
2.7. Suspendarea Serviciilor. Compania poate suspenda furnizarea serviciilor sau poate rezilia contractul unilateral de plin drept şi cu aplicarea taxei de justă despăgubire în cazul în care Clientul nu îşi respectă obligaţiile privind plata, în cazul unei utilizări abuzive (ex:
recomercializarea serviciilor, utilizarea acestora în scopuri ilicite –spam, phishing, flooding etc-, testări echipamente, introducerea SIM-urilor în sisteme automate, accesare neautorizată a datelor de trafic sau personale ale altor utilizatori etc) sau nerezonabile a serviciilor (cu încălcarea art. 2.6), a depăşirii limitei de credit sau în alte cazuri stabilite în TCG, cu anunţarea Clientului printr-o notificare scrisă, apel direct sau SMS cu privire la motivul şi data suspendării sau deconectării serviciului. Reconectarea se poate face conform documentului TCG,
Compania având dreptul sa acorde și un alt număr de telefon în cazul în care numărul inițial alocat nu mai este disponibil a) ca urmare a incetarii perioadei de carantină de 60 de zile, termen care se aplică exclusiv pentru resurselor proprii de numerotație sau b) în cazul întoarcerii numărului la furnizorul donor inițial, pentru numerele portate. Reconectarea nu dă dreptul la promoții și nici la beneficiile din programul de loialitate acumulate anterior deconectării.
2.8 Compania are dreptul de a aplica suspendarea serviciului / deconectarea permanentă pentru toate cartelele SIM și Serviciile activate în baza acestui Contract, chiar dacă respectiva încălcare a intervenit doar pentru o singură cartelă SIM sau pentru un singur echipament
achiziţionat (telefoane, accesorii, centrale etc.)..
Oferta include servicii nelimitate, constat insa ca sunt limitate.
Compania inteleg ca-mi poate suspenda serviciile dupa bunul plac si implicit sa-mi pierd numarul de telefon actual.
Ce pot sa fac in acest caz?
Multumesc,
Corina.