Ma gandeam sa facem asa cum exista un rating de popularitate sub care sunt afisate un nr de aplauze si un buton langa el sau pe profilul de consultant, unde sunt afisate nr de recomandari. Avocatilor le-ar fi foarte utile, dar nu numai, ne ajuta pe toti sa ne intrecem in a ajuta si mai cu sarg ca un spirit de concurenta si competenta, nu ca nu ar fi fost pana acum:">Ce ziceti, este o idee buna sau nu?
Rating-ul are mai multe variabile pe baza carora evolueaza. Nu putem influenta in niciun fel modul in care acesta creste sau scade. Presupun insa (dat fiind ca problema rating-ului nemiscat am inteles ca a existat la majoritatea consultantilor) ca va poate confirma orice consultant din acest forum faptul ca ratingul a continuat sa evolueze chiar si dupa momentul la care a parut ca ramane blocat.
Simplist, in fiecare zi, fiecare consultant aduna o nota pentru activitatea sa. Nu conteaza ca scrieti intr-o zi 100 de mesaje si in alta 50. Sistemul va premia constanta. Nu conteaza ca astazi primiti 300 de recomandari si maine 1000. Am mai spus si cu alte ocazii ca incercam sa premiem constanta si nu fluctuatiile. :)
Mai mult, din pacate, nu pot spune. O zi frumoasa.
revin un pic asupra problemei raspunsurilor proaste;
in mod cert, oricine poate gresi; ceea ce este cu adevarat suparator, este prezenta unor consultanti care in mod constant raspund gresit;
propunere : am putea infiinta un clsament al acestor consultanti; sa zicem ca daca un consultant primeste votul a 10-20 de alti consultanti sa primeasca un binemeritat loc in acest clasament ; in acest mod, userii sa se poata orienta si dupa calitatea raspunsurilor date de un consultant nu numai dupa prezenta sau constanta acestuia...
Promit ca o sa incercam sa rezolvam problema. Iata de ce nu cred ca se poate face ceva folosind voturile altor consultanti. Acum ceva vreme, cred ca va amintiti ca in forum era o facilitate care functiona in felul urmator. la finalul oricarui mesaj era un text "considerati util acest mesaj pentru discutie? da / nu". Am renuntat la ea in momentul in care a devenit clar ca existau formate gasti (scuze, dar nu le pot spune altfel) de oameni care votau negativ alti oameni prin simplul fapt ca s-au certat la un anumit moment in forum. Din pacate sau din fericire, avem de-a face cu o masa foarte mare de oameni, fiecare cu orgoliul, intrebarile si interesele sale, iar voturile negative pur si simplu nu sunt o solutie.
Sincer, cred ca una dintre solutii ar fi sa nu incurajam votul reciproc pe care il practica anumit consultanti, iar rating-ul includa in formula sa de calcul si votul celor care pun intrebari / citesc intrebarile si nu recomandarile primite de la alti consultanti. Am discutat cateva zile in aceasta saptamana despre modalitatile de rezolvare a unor probleme de genul acesta. Sper sa venim in curand cu cateva modificari si cu cateva surprize. Ne miscam mai incet in aceasta perioada, scuze, dar suntem putin inghesuiti de criza si avem atentia orientata in principal pe obtinerea resurselor necesare pentru continuarea activitatii Avocatnet.ro.
Promit insa ca facem tot ce putem si ca in maxim 30 de zile o sa venim cu solutii.