avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii cotizatia oammr
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

cotizatia oammr

Buna seara! Sunt asistenta medicala intr-o scoala din invatamantul special.Sunt membra de sindicat la invatamant si de asemenea trebuie sa platesc obligatoriu catre oammr(ordinul asistentilor medicali) o cotizatie de 1% din salariul de baza conform hotararii nr.31/2017 a ordinului. Avand un salariu de baza de 2385,am sporurile de invatamant special si spor de stabilitate,cu care ajung la un brut de 3800.Salariul meu net este de aproximativ 2200 lei. Cotizatia care trebuie sa o platesc este de 38 de lei,la salariul brut baza (asa apare in raportul revisal).Ceea ce nu inteleg este de ce colegele mele din spital cu salarii de baza de 2982 platesc 30 de lei la oammr(brutul fiind 4400),sau cu salariul de baza 3400 si brutul 5300 platesc 34 de lei.Am poze cu fluturasii lor bineinteles fara nume pentru a nu crea probleme. Noi cu salariile de baza mult mai mici si de asemenea bruturile mai mici suntem obligate sa platim mai mult.Mentionez ca noua nu ni se trage aceasta suma pe fluturas lunar(colegele din spital au rubrica cu cotizatia pe fluturas)ci o platim noi din mana.Datorita raportului revisal din invatamant care nu evidentiaza salariul de baza ci salariul de baza brut lunar(din care ni se trag toate darile la stat) platim o catizatie foarte mare in raport cu colegele noastre din sanatate. Va rog sa ma lamuriti cum am putea rezolva aceasta situatie deoarece nu am gasit intelegere la filiala noastra judeteana oammr.Am fost sfatuita sa apelez la ITM.Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Martie 2018
frezia30, utilizator
Cel mai recent răspuns: bogdans77 , utilizator 12:38, 18 Iulie 2019