avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 611 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Pot trece activitate secundara cod Caen 7111 si sa fac ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Pot trece activitate secundara cod Caen 7111 si sa fac proiecte de constructii civile, avand I.I. ?

Pot trece activitate secundara cod Caen 7111 si sa fac proiecte de constructii civile, avand I.I. ?

Am infiintata o intreprindere individuala cu cod Caen activitate principala, 7112.

Sunt inginer constructor si vreau sa fac proiecte de constructii si de instalatii. As fi vrut ca activitate principala sa am cod caen 7111, dar trebuia sa am diploma de arhitect, pentru a putea face proiectare in constructii, planuri pentru cladiri civile etc, cum se explica in 7111.

Cu cod 7112 pot face proiecte de instalatii. Ca sa fac proiecte de constructii civile, desigur, in colaborare cu un arhitect, pot trece la activitate secundara cod 7111 ?

Nu stiu daca am fost foarte clar, dar ca idee, scopul meu este sa fac proiectare constructii civile, desigur pe partea specifica de inginerie, pe arhitectura contract cu arhitect.

Daca nu se poate cu 7111 la activitate secundara, sunt nevoit sa fac un Srl ?

Rog mult un sfat.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: legalmgm , utilizator 20:40, 24 Octombrie 2009
dan.b a scris:
Pot trece activitate secundara cod Caen 7111 si sa fac proiecte de constructii civile, avand I.I. ? Am infiintata o intreprindere individuala cu cod Caen activitate principala, 7112. Sunt inginer constructor si vreau sa fac proiecte de constructii si de instalatii. As fi vrut ca activitate principala sa am cod caen 7111, dar trebuia sa am diploma de arhitect, pentru a putea face proiectare in constructii, planuri pentru cladiri civile etc, cum se explica in 7111. Cu cod 7112 pot face proiecte de instalatii. Ca sa fac proiecte de constructii civile, desigur, in colaborare cu un arhitect, pot trece la activitate secundara cod 7111 ?