Buna ziua.
O persoana care este angajata la o asociatie de proprietari ca administrator poate sa fie in acelasi timp si casier si contabi ?
Daca da, in ce conditii?
Daca da , cine-i tine locul cand este in concediu?
kermint,
Daca nu va convine situatia, puteti propune in AG angajarea pe fiecare functie, persoane diferite. Probabi ca si costurile salariale vor fi mai mari, se vor plange unii, dar o sa fie cum doriti.
De multe ori chiar nu inteleg unii useri de vor una sau alta - poate ne explicati dvs. cam care ar fi temerile ca una si aceeasi persoana este administrator, casier si contabil in acelasi timp...
Stiti care este chichirezul in aceasta situatie? Sa aveti un cenzor bun si ati rezolvat problema!
Adam Grecu,
Teama vine din faptul ca persoana e angajata ca administrator ( contract de 8ore/zi ) inregistrat in revisal iar functia de casier si cea de contabil cum se evidentiaza ?! Si ce face mai intai in cele 8 ore? Lucru amestecat pute ..........
Este foarte bine pana acum.
Incercati si-i completati o Fisa a postului in care com. ex. sa-i incarce toate celelalte activitati, cu raspunderi. Se mai poate schimba si prevederile CIM si chiar Revisalul.
Daca nu va convine, angajati personal suplimentar. V-am zis, incarcati cheltuiala salariala la greu si sa nu va mirati daca pe lista de plata o sa apara aceste costuri si lumea va fi nemultumita. Cum vreti,- si cu slanina in pod si cu buzele unse? Pai nu se prea poate! Adica - obrazul subtire cu cheltuiala se tine...
Mult succes!
Pfa+conventie
dida5801
Sunt PFA pe administrare imobile/asociatii de proprietari. Pentru administrare si caserie am contract (PFA cu Asociatia). Pentru contabilitate pot incheia ... (vezi toată discuția)
Cumul de functii
Adriantot
La o asociatie de proprietari cu 3 scari de bloc, la care se tine contabilitatea in partida simpla, administratorul angajat este si casier.
Presedintele care ... (vezi toată discuția)