Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model Fujitsu Siemens. Avand in vedere faptul ca achizitionarea acestui produs se afla in perioada de garantie, am sunat la unitatea service si am anuntat problemele aparute :laptop-ul avea bateria incarcata in proportie de 60% , am introdus incarcatorul in sursa de alimentare si am constatat ca nu mai incarca.Pe langa acesta problema am mai anuntat faptul ca la un interval de aproximativ doua,trei ore de functionare, laptop ul se oprea. Am trimis produsul prin firma de curierat la unitatea service Bucuresti si ulterior am primit raspuns cum ca mufa de alimentare este rupta(fiind prinsa pe placa de baza) si pentru reparatie m-i s-a cerut suma de 240 euro.
Rog sprijin din partea dvs.. Multumesc
Am un leptop Acer in perioada de garantie.L-am dus la firma Scop Computers pentru reparat.Este la ei de 24 de zile.Ma tot amana.In certificatul de garantie nu scrie in cate zile ar trebui sa-mi rezolve problema.Poate sa imi spuna cineva cat timp este legal sa imi tina acest leptop la reparatii?Va multumesc
Initial ,incercati contactarea telefonica pentru ca ,exista posibilitaea ca service-ul sa astepte piesa din exterior.Prin norme se precizeza ca daca in intervalul de 60 de zile ,nu poate fi reparat produsul ,acesta urmeza sa fie inlocuit cu unul nou,dar aceasta varianta obliga la negatii si formalitati pe care ,de regula service-ul si firma vanzatoare nu sunt interesate sa le intreprinda.
In conditiile in care ,nu primiti raspuns satisfacator,in termen util este bine sa sesizati oficial protectia consumatorului
Succes