avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 243 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantie Laptop
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie Laptop

Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model Fujitsu Siemens. Avand in vedere faptul ca achizitionarea acestui produs se afla in perioada de garantie, am sunat la unitatea service si am anuntat problemele aparute :laptop-ul avea bateria incarcata in proportie de 60% , am introdus incarcatorul in sursa de alimentare si am constatat ca nu mai incarca.Pe langa acesta problema am mai anuntat faptul ca la un interval de aproximativ doua,trei ore de functionare, laptop ul se oprea. Am trimis produsul prin firma de curierat la unitatea service Bucuresti si ulterior am primit raspuns cum ca mufa de alimentare este rupta(fiind prinsa pe placa de baza) si pentru reparatie m-i s-a cerut suma de 240 euro.
Rog sprijin din partea dvs.. Multumesc
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 23:44, 31 Octombrie 2009
Am un leptop Acer in perioada de garantie.L-am dus la firma Scop Computers pentru reparat.Este la ei de 24 de zile.Ma tot amana.In certificatul de garantie nu scrie in cate zile ar trebui sa-mi rezolve problema.Poate sa imi spuna cineva cat timp este legal sa imi tina acest leptop la reparatii?Va multumesc
Initial ,incercati contactarea telefonica pentru ca ,exista posibilitaea ca service-ul sa astepte piesa din exterior.Prin norme se precizeza ca daca in intervalul de 60 de zile ,nu poate fi reparat produsul ,acesta urmeza sa fie inlocuit cu unul nou,dar aceasta varianta obliga la negatii si formalitati pe care ,de regula service-ul si firma vanzatoare nu sunt interesate sa le intreprinda.
In conditiile in care ,nu primiti raspuns satisfacator,in termen util este bine sa sesizati oficial protectia consumatorului
Succes
Ultima modificare: Sâmbătă, 31 Octombrie 2009
ynocentta, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Refuz de acordare a garantiei, agravarea defectului si facturare in neregula Vially Vially Am achizitionat in data de 23.02.2005 un laptop Fujitsu-Siemens model Amilo 1425 de la firma Dante international srl. Dupa aproximativ o luna de la ... (vezi toată discuția)
Returnare produs din garantie. stoicamarius87 stoicamarius87 Buna ziua, Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu indicatii sau ce masuri sa fac. Situatia este urmatoarea: In data de 19.08.2014 am dus un leptop ... (vezi toată discuția)
Pentru reparatii electronice se da garantie? mitza85 mitza85 Buna seara, am si eu o problema, daca se poate sa ma ajutati cu un raspuns. Am dus recent o tableta cu mufa de alimentare rupta la un service de reparatii. Cei ... (vezi toată discuția)