avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1695 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Intrebare privind doctoratul
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Intrebare privind doctoratul


Buna ziua!
Sunt profesor itinerant de sprijin, in invatamtul special, titular, cu doctoratul in domeniul sociologie, la Universitatea din Bucuresti, obtinut cf. OM 3356/21.03.2018. Am terminat Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Specializarea Pedagogie, la Universitatea de Vest, Timisoara.
Mentionez ca nu doresc echivalarea gr. I, si doresc sa beneficiez de sporul de doctorat. ( am depus cerere in scris la scoala). In Consiliul de Administratie, directorul, mi-a motivat verbal ca nu poate sa-mi aprobe cererea, deoarece nu este domeniul meu de activitate...
Va rog, sa-mi comunicati, daca pot sa fiu platita conform studiilor! Am vreo sansa sa primesc acest spor?

Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Joi, 12 Aprilie 2018
prof., utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:30, 14 Aprilie 2018
OUG 20/2016
„Art. 191. - (1) Personalul care deţine titlul ştiinţific de doctor,
indiferent de data obţinerii acestuia, beneficiază de un spor de 15% din
salariul de bază/solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază/indemnizaţia
de încadrare, dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
a) îşi desfăşoară activitatea în domeniul pentru care posedă titlul
ştiinţific sau conducătorul instituţiei apreciază că pregătirea doctorală este
utilă compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea persoana respectivă

b) nu a beneficiat de acordarea acestui spor sau nu i-a fost introdus în
salariul de bază, potrivit reglementărilor legale anterioare, ca sumă
compensatorie.

Cred ca, cuvantul "sau" din formularea dela alin a) va indica ca acordarea sporului in astfel de situatii este la latitudinea conducatorului unitatii.

Ultima modificare: Vineri, 13 Aprilie 2018
viorel55, utilizator