Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Vodafone nu a binevoit sa imi trimita de la inceputul contractului nici o factura.
Am sesizat asta si tot nu trimit.
As dori sa reziliez contractul cu ei. Pot folosi acest motiv?
Nu le-am mai platit, fara factura normal, ce bunuri pot executa in cazul in care nu le mai dau nici un ban?
Am luat o tableta in rate.
mergeti la un centru si vedeti care e treaba, poate s-a scris in contract o alta adresa de comunicare.
Nu stiu daca e motiv de reziliere, ramane de vazut in instanta care dintre parti e in culpa si care e cel prejudiciat si din vina cui.
Si daca ar fi motiv de reziliere, ei oricum nu vor fi nici de acord si nici nu se vor lasa. Asa ca ce mai conteaza daca e motiv de reziliere ori ba. Eu il reziliez unilateral. Ce se poate intampla? Nu mai vreau sa am de-a face cu ei. S-au purtat oribil.