Sunt PFA-activitate cod CAEN 7112, contabilitate in partida simpla. Nu sunt platitoare de TVA, am incasari de la firme platitoare de TVA. Nu am facut achizitii de mijoace fixe in 2017. Am cumparat dela firme ce sunt paltitare de TVA. Am completat registrul de incasari si plati cu tot ce am incasat si ce am cheltuit-cronologic.. Ce trec in Registrul de evidenta contabila: incasarile si platile? Trebuie sa evidentiez TVA-ul platit pentru cheltuieli? Nu am inteles cum trebuie procedat din Ordinul MF nr. 3254/2017. Va multumesc.
In registrul de evidenta fiscala veti trece detaliat valorile care au stat la baza completarii declaratiei unice la final de an, adica ceea ce completati in fosta d200.
Veti trece totalul anual pe categorii de venituri si totalul pe categorii de cheltuieli deductibile total sau limitat. De exemplu total anual al chltuielilor cu materialele consumabile, toal cheltuieli cu carburantul conform bonuri din care total cheltuiala deductibila, total anual al chltuielilor cu comisioanele bancare daca ati folosit contul bancar al pfa pentru diferitele operatiuni de incasare si plata, etc. La finl trageti linie si va rezulta un total anual al cheluielilor deductibile pe care-l veti trece in declaratia unica.