avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 551 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Atestat administrator de imobile
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Atestat administrator de imobile

O persoana fizica atestata administrator de imobile pe perioada nedeterminata in baza legii 230/2007, pe noua lege 196/2018 este obligată să se reatesteze ? ??? sau o diploma obținută pe o anumită legislație anterioară rămâne valabilă ?????
L 196/2018 prevede că admin vor fi atestați din 4 in 4 ani dar nu face precizări ref. la cei atestați pe perioada nedeterminata. (Nu luam in discuție obligativitatea urmării unui curs pentru ocupația de admin. Asta este clar.) Va mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Valentina30 , utilizator 11:51, 18 Septembrie 2018
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
din lege rezulta ca toti administratorii sunt obligati ca din patru in patru ani sa mai faca cursul, ba sa se mai si duca la primarie pentru atestat. O prostie. Adica la soferi, care omoara oameni pe strada nu le ceri asa ceva, si ceri unui administrator care dupa patru ani a prins ceva experienta.
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Legiuitorul in L nr 196/2018 a prevazut ca toti administratorii de imobil au obligatia ca la interval de 4 ani sa parcurga curs de perfectionare profesional pentru obtinerea atestatului profesional
Intrebarea se referea la administratorii care detin un atestat pe perioada nedeterminata. Da, e clar ca trebuie sa urmeze un curs! DAR atestarea pe perioda nedeterminata nu mai ramane in vigoare? Multumesc
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
actuala lege abroga pe cea anteriora.
Da, si cei care au fost deja atestati pe perioada nedeterminata, trebuie sa se reatesteze.
Rezulta foarte clar din lege.
Trist, dar asa au vazut legiuitorii.
Dr.Virgil Dan Amza a scris:

Adica la soferi, care omoara oameni pe strada nu le ceri asa ceva,


Toti conducatorii auto care au obligatia detinerii unui atestat profesional, ex. transport marfa, persoane, agabaritic, subst periculoase,;taximetristi, etc., au obligatia reinnoirii atestatelor la 5 ani.
In general, o foarte mare parte a atestatelor profesionale au termen de valabilitate limitat, experti tehnici, verificatori proiecte,
Ultima modificare: Sâmbătă, 8 Septembrie 2018
cyan, moderator

Alte discuții în legătură

Atestat administrator dritaS dritaS Am obținut atestatul de administrare imobile în urmă cu aproximativ 10 ani.In 2013 când era obligatorie înființarea unei persoane juridice privind ... (vezi toată discuția)
Administrator condominiu RamoFlore RamoFlore Blocul aflat pe raza sectorului 3 poate avea un administrator persoana fizică deținătoare a unui certificat de calificare profesională care atestă ca ... (vezi toată discuția)
Admistratorii de imobile atestati în baza l230/2007, trebuie să se ateste dinou in baza l196/2018? eugen.b eugen.b Buna ziua. Sunt administrator de imobile începând cu anul 2011. In anul 2010 am urmat cursurile de pregătire că și administrator de imobile iar la ... (vezi toată discuția)