Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara ! Am un PFA infiintat in 2012 cu obiect principal de activitate Cresterea albinelor. In anul 2015 am mai adaugat inca doua obiecte de activitate la PFA Activitati fotografice si Alte activitatii recreative. Am cumparat casa de marcat fiscala si am folosito foarte putin neavand activitate mai bine zi am taiat doua bonuri. In august m-au sunat cei de la magazinul unde am cumparat casa de marcat si mi-au spus sa merg sa cumpar alta noua, cu jurnal electronic. Sunt obligat sa fac acest lucru fiind PFA? Chiar daca fac fotografii in regim ambulatoriu la domiciliul clientului sau in alte locatii decat sediul PFA ?
Asa cum erati obligat de lege sa folositi casa de marcat fiscala pana acum, tot asa trebuie sa o folositi si de acum incolo. Singura deosebire este ca trebuie sa folositi alta casa de marcat fiscala, in ton cu evolutia tehnologica.
Deci, trebuie sa achizitionati o noua casa de marcat fiscala.
Detalii pfa
PfaDiana
Buna ziua, va rog frumos sa ma ajutati, pentru ca am descoperit ca nu stiu mai nimic.
1. Cum schimb sediul social la un pfa? Cum adaug un punct de lucru? ... (vezi toată discuția)
Curs practic de implementare SAF-T: Ce date raportăm și cum în noile declarații cerute de ANAF
Noua declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat, timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.