Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
In urma cu 2 luni am infiintat un PFA cu activitatea principala de Consultanta in IT (CAEN 6202).
Luna trecuta m-am inregistrat in ROI pentru ca in August am emis o factura catre un client din Danemarca.
Totul a decurs perfect, pana azi, cand am vazut ca declaratia 390 se poate depune online DOAR cu semnatura digitala.
Pentru ca nu am prea multe facturi emise catre strainatate, nu am investit intr-o astfel de semnatura electronica.
Ce pot sa fac in momentul de fata? Mai am o zi pana la data in care se poate depune declaratia pentru luna precedenta.
Daca cunosc o persoana care are o astfel de semnatura electronica (are firma de contabilitate), atunci ea poate sa o depuna in locul meu?
Exista posibilitatea ca o pot depune la ghiseu? (in cazul asta special)
Trebuie sa ii faceti rapid procura notariala persoanei cu semnatura electronica si sa depuna azi la ANAF declaratia 150 pentru dvs pentru a va putea depune maine declaratii online.
Pentru a putea folosi serviciul "Depunere declaraţii on-line" oferit de Ministerul de Finanţe, conform Art. 2 alin. 4 din Ordinul MFP nr. 2520/2010, este necesar să depuneţi, la orice unitate fiscală din subordinea ANAF, printre altele, şi o procură sau împuternicire autentificată de notarul public.
Din procura pentru semnătura electronică (digitală) trebuie să rezulte dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale în numele contribuabilului. În situaţia în care titularul certificatului este deja reprezentant legal al contribuabilului în numele căruia doreşte să semneze declaraţiile fiscale, această procură nu mai este necesară.
Acte necesare:
cartea de identitate a administratorului societății sau, după caz, a reprezentantului PFA1, în original;
copie de pe cartea de identitate a persoanei împuternicite să depună declarațiile online2;
certificatul de înregistrare fiscală al societății/persoanei fizice autorizate ("CUI-ul"), în original;
actul constitutiv, în original;
certificat constatator - se poate obține și la notariat prin aplicația RECOM Online (taxa registrului este 20 lei).
[1] Administratorul societății sau, după caz, reprezentantul persoanei fizice autorizate, trebuie să vină personal la notariat pentru a face această împuternicire.
[2] Nu este necesară și prezența persoanei împuternicite.
Preţ
Costul procurii pentru depunerea declarațiilor online este de 70 Lei (+tva).
Am si eu o intrebare pe aceasta tema.
La o asociatie de proprietari unde este un administrator cu C.I.M. si un presedinte cu contract de mandat cum se pot plati impozitele fara semnatura digitala?
Va multumesc.
Declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat,timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.