Daca tot afirmati ca ati ajuns in situatia de dialog cu autoritatile,pentru a avea oarece sanse,
primul lucru staudiati responsabil legislatia care guverneaza infiintarea,organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari
Atentie ,nu va mai raportati la disp L nr 230/2007 si HG nr 1588/2007 pentru ca au fost abrogate din septembrie 2018
Studiati disp L nr 196/2018
Daca doriti sa functioneze asociatia de proprietari infiintati una la nivelul imobilului unde locuiti,alegeti persoane responsabile sa va reprezinte si sa va apere interesele
Realitatea demonstreaza ca asociatiile de proprietari "mamut" in timp isi demonstreaza ineficienta si mai devreme sau mai tarziu se divizeaza la cererile intemeiate ale reprezentantilor imobilelor
Referitor la paguba de 42000 de lei, daca o impartiti la 1200 de proprietari cati....
Administratorul este unic dar evidenta fondurilor,necesarului de lucrari reparatii se inregistreaza distinct pentru fiecare imobil in parte
Daca se impune executare reparatie la imobilul A vor fi pusi la plata strict proprietari respectivului imobil vor fi utilizate fonduri ale respectivilor proprietari fara a fi utilizate surse apartinand altor proprietari sau imobile de locuit in comun
sper sa gasesc institutii ale statului care sa respecte si sa aplice legea
Va confruntati cu un cerc vicios si fiti sigur ca sunt putine persoane,mai putine autoritati care sa se implice sa clarifice sau sa indrepte ce a initiat si a favorizat autoritatea publica locala=primaria
Aveti 2 variante solutionarea amiabila respectiv despartirea de asociatia mamut si infiintarea de asociatie de proprietari strict la nivelul imobilului unde locuiti sau solutionarea in instanta de judeacata cu tot ansamblul de consum de stres,timp alocat termenelor de judecata,efort financiar pentru onorariu aparator-fara a avea garantia finalului nu de alta dar va razboiti cu primaria care s-a implicat in infiintarea asociatiei mamut si din interese proprii...