avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 589 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... cum se calculeaza consumul de apa pe luna cind ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

cum se calculeaza consumul de apa pe luna cind proprietarul nu il declara ,dar totusi are contorizare.

As avea mare nevoie de ajutor pentru a rezolva aceasta problema:
la inceputul lui ianuarie 2009 am plecat in strainatate, la munca pentru mai mult timp.
In apartamentul meu am lasat 2 nepoti , baieti, care sunt studenti un anul 1.
inainte de a pleca am declarat administratorului numarul de la apometru.
Nepotii mei timp de 10 luni nu s-au dus pe la asociatie decit de 2 ori si au dat cite un avans de 200 de lei, speriati de sumele pe care administratorul pretindea ca trebuie sa le plateasca pentru consumul de apa rece. (apartamentul e scos de la caldura centralizata a blocului). Nimeni nu i-a intrebat nimic de apometru si ei n-au stiut ca in fiecare luna trebuie sa declare consumul.
la sfirsitul lunii octombrie m-am intors eu acasa si cind ma uit cit e de plata la intretinere sa lesin si mai multe nu.
Declar administratorului cit arata in acest moment apometrul meu si cosumul nu era foarte mare si cer rectificarea socotelilor. El pretinde ca daca nimeni nu i-a spus luna de luna care e consumul indicat de apometru , a folosit consumul "mediu" de 6,3 mc de persoana pe luna , iar pentru luna octombrie cind i-am spus numarul indicat de apometru a facut diferenta dintre cit indica apometrul in octombrie 2009 si cit indica in ianuarie 2009 ( sunt 30mc).
mai mult decit atit , avind in vedere ca el vedea ca e "mare fluctuatie" pe usa apartamentului, (desigur studentii mei primeau prieteni si colegi in vizita), a considerat sa-mi puna la intretinere 5 persoane. deci in fiecare luna administratorul considera ca acasa la mine se consuma 5 X 6,3 mc de apa rece.