avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 702 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Cum trebuie sa completeze declaratia unica un ...
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Cum trebuie sa completeze declaratia unica un freelancer?

Buna ziua,

De cateva luni lucrez pentru o companie din Irlanda ca si freelancer. In paralel lucrez ca si angajat cu norma intreaga pentru o companie din Romania, unde primesc un salariu fix si imi sunt platite toate contributiile catre stat.

Nu doresc sa renunt la jobul curent , ci doar sa declar veniturile extra si sa platesc impozit pentru ele, nu am PFA - insa nu am mai completat niciodata declaratia unica, este prima data cand realizez astfel de venituri. Ma poate ajuta cineva? Ce anume trebuie sa completez in formular pentru declararea veniturilor extra si pentru a plati impozit pe ele?

Multumesc!
Ultima modificare: Marți, 29 Ianuarie 2019
valeria_ella89, utilizator
Cel mai recent răspuns: valeria_ella89 , utilizator 13:36, 30 Ianuarie 2019
Trebuia sa va fi facut un pfa si sa desfasurati aceasta activitate, fapt ce nu v-ar fi afectat sa aveti in acelasi timp si acel contract de munca valabil.
Si in conditiile date care sunt solutiile , pentru veniturile trecute , dar si pentru cele viitoare?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum trebuie sa completeze declaratia unica un freelancer? valeria_ella89 valeria_ella89 Buna ziua, De cateva luni lucrez pentru o companie din Irlanda ca si freelancer. In paralel lucrez ca si angajat cu norma intreaga pentru o companie din ... (vezi toată discuția)
Inregistrare venituri freelancer! valeria_ella89 valeria_ella89 Buna ziua, De cateva luni lucrez pentru o companie din Irlanda ca si freelancer. In paralel lucrez ca si angajat cu norma intreaba pentru o companie din ... (vezi toată discuția)