avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 223 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Urgent:Treapta de salarizare personal contractual
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Urgent:Treapta de salarizare personal contractual

Buna seara!
Am nevoie de ajutor, privind treapta de salarizare.
Pe scurt: Am studii post liceale de 3 ani in asistenta sociala, vechime 5 ani in protectia copilului; m-am angajat la o primarie de comuna, la compartimentul de asistenta sociala, in urma cu 1 an.Ne avand cunostinte de administratie publica, mi sa parut normal un post de referent trepta III...acum nu mai sunt sigura de corectitudinea angajatorilor mei cea ce priveste postul vacant.
Intrebarea mea este dupa ce criterii se alege treapta de salarizare?
Cand si cum asi putea avansa in treapta?
Avand in vedere ca sunt si studenta la o facultate de asistenta sociala, membru a Colegiul AS, dupa licenta voi fi incadrata tot dupa legea administratiei publice locale?
multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 25 Noiembrie 2009
kormi, utilizator
Cel mai recent răspuns: Kyandra , moderator 22:47, 3 Decembrie 2009
Ma intreb, daca are grad de dificultate, nelamuririle mele?
Cunosc OUG 24/2000, si OG10/2008 precum si Legea unica de salarizare, in care am sa ma incadrez si eu la anul dar, nu gasesc o metodologie a incadrarii mele in functie.
Mentionez ca salariul meu net este 540 lei si fac naveta zilnic 44 km fara sa se deconteze.
interventie moderator:

@kormi: va rugam nu mai postati succesiv mesaje, folositi functia de Editare, pe care o accesati din coltul dreapta jos al mesajului dvs.

Postarea succesiva este contrara regulamentului acestui forum.
Aveti rabdare, un consultant specializat in problemele dvs va va raspunde
Ultima modificare: Miercuri, 25 Noiembrie 2009
Gratiela Ratiu, Consultant resurse umane