avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 223 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Urgent:Treapta de salarizare personal contractual
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Urgent:Treapta de salarizare personal contractual

Buna seara!
Am nevoie de ajutor, privind treapta de salarizare.
Pe scurt: Am studii post liceale de 3 ani in asistenta sociala, vechime 5 ani in protectia copilului; m-am angajat la o primarie de comuna, la compartimentul de asistenta sociala, in urma cu 1 an.Ne avand cunostinte de administratie publica, mi sa parut normal un post de referent trepta III...acum nu mai sunt sigura de corectitudinea angajatorilor mei cea ce priveste postul vacant.
Intrebarea mea este dupa ce criterii se alege treapta de salarizare?
Cand si cum asi putea avansa in treapta?
Avand in vedere ca sunt si studenta la o facultate de asistenta sociala, membru a Colegiul AS, dupa licenta voi fi incadrata tot dupa legea administratiei publice locale?
multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 25 Noiembrie 2009
kormi, utilizator
Cel mai recent răspuns: Kyandra , moderator 22:47, 3 Decembrie 2009
Ma intreb, daca are grad de dificultate, nelamuririle mele?
Cunosc OUG 24/2000, si OG10/2008 precum si Legea unica de salarizare, in care am sa ma incadrez si eu la anul dar, nu gasesc o metodologie a incadrarii mele in functie.
Mentionez ca salariul meu net este 540 lei si fac naveta zilnic 44 km fara sa se deconteze.
interventie moderator:

@kormi: va rugam nu mai postati succesiv mesaje, folositi functia de Editare, pe care o accesati din coltul dreapta jos al mesajului dvs.

Postarea succesiva este contrara regulamentului acestui forum.
Aveti rabdare, un consultant specializat in problemele dvs va va raspunde
Ultima modificare: Miercuri, 25 Noiembrie 2009
Gratiela Ratiu, Consultant resurse umane
Stimate utilizator, contrar "credintei generale" cum ca in administratia publica locala postul se creaza "dupa om":D, chiar si in acest domeniu, postul il creaza Consiliul local si primarul, prin organigrama, iar ocupantul il accepta, in momentul in care a promovat concursul de angajare si a semnat contractul de munca. Dvs. vi s-a oferit un post de referent III (cu studii medii), pentru ca asa exista el in organigrama primariei, iar dvs. l-ati acceptat ca atare, Nimeni nu pacaleste pe nimeni si treapta de salarizare nu "se alege", ci se stabileste in functie de necesitati si buget, cand se creaza postul. Dupa ce veti absolvi facultatea de administratie publica, veti fi incadrata pe un post cu studii superioare, banuiesc ca referent de specialitate gradul II:
Anexa 1 art. 7 alin 8 din legea 330/2009: Absolventii invatamantului superior de lunga si scurta durata, care la data trecerii pe functia corespunzatoare studiilor absolvite erau incadrati pe functii cu un nivel de studii inferior, specifice domeniului in care au absolvit studiile universitare, se incadreaza la gradul profesional imediat superior gradului de debutant, pastrandu-si gradatia avuta la data promovarii, numai in masura in care atributiile din fisa postului au fost modificate in mod corespunzator.
Pentru postul de referent III cu studii medii, se cere o vechime in specialitate de minim 1 an si sase luni, insa nici o lege nu opreste persoane cu experienta mai mare decat atat sa ocupe acest post, daca doresc sa o faca.:D Succes!
Ultima modificare: Miercuri, 25 Noiembrie 2009
Kyandra, moderator
Imi cer scuze pentru ca am postat succesiv mesajele, nu am stiut ca este interzis.:">
Ma simt disperata, si folosita in cea ce priveste locul meu de munca...
Multumesc pentru raspuns!
Precizez ca nu facultate de administratie publica voi absolvi cii facultatea ( de stat)de Asistenta sociala.
In acest domeniu sunt in continu razboi...si nu numai din cauza salarizarii, cii si din cauza dezinteresului total cea ce priveste serviciile sociale...care de fapt nu existaX-(...nu este deloc important saracia, abandonul, deligventa... cum nu este important nici postul meu... si incet ajung si eu caz social.
De fapt am nevoie de indrumarea Dvs. pentru ami apara statutul, de a avansa, sunt sigura ca sunt mijloace, de genul cerere cu un fond legal, referat sau orice altceva.
Mai ales ca acest in domeniu mai greu se atrage personalul, sau chiar deloc, si este o necesitate pentru comunitate.


Ultima modificare: Joi, 26 Noiembrie 2009
kormi, utilizator
Bun! Nu mai deschid alt topic, toate nelamuririle si intrebarile mele le adun aici.

Deci intrebarea mea urmatoare ar fii, personalul contractual are dreptul la prima de vacanta, sau numai functionarul public?
Daca da care ar fi baza legala?
multumesc
Ultima modificare: Joi, 3 Decembrie 2009
kormi, utilizator

Alte discuții în legătură

Administratie locala Mirela28 Mirela28 Am o colega nelamurita...este angajata ca referent cl III, gradul superior, treapta 2 (contabil) iar acum a fost creat in orgamigrama un post de inspector ... (vezi toată discuția)
Salarizare ancageorgeta ancageorgeta 1.In anul 2005 am absolvit facultatea, sectia asistenta sociala, la 01.04.2006 m-am angajat ca asistent social cu contract de munca pe perioada nedeterminata ... (vezi toată discuția)
Transformare post din referent in consilier ContSters259278 ContSters259278 Buna ziua . -referent (clasa III, studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat). lucrez ca functionar public ca referent superior clasa 32,gradatia 5 cu ... (vezi toată discuția)