Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Președintele asociației de proprietari refuză primirea oricărei cereri trimise prin poștă. Ce se poate face în acest caz ca să avem dovada că i-am cerut să deschidă contul bancar al asociației?
Da nu se asigura transparenta deciziilor cine e președintele componenta comitetului etc
Nu se afișează convocarea ședințelor nu se face absolut nimic conform legii ci doar la mica înțelegere între niște indivizi cu 7 clase
Ce nu inteleg este de ce nu se dorește crearea contului bancar
Se poate obține prin hotărâre judecătorească.
Asociația este obligată să aibă cont bancar si sa il afișeze.
Încercați să sesizati comitetul executiv si comisia de cenzori si apoi deschideți proces daca nu se rezolva nimic.
Nu mai pierdeți vremea...
Faulkner
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
In tarile civilizate exista ceva similar asociatiilor de proprietari neaose romanesti si daca da cum functioneaza ? Ale noastre au fost infestate si sunt intr-o simbioza perfecta cu Primariile .
Legea 196/2018 nu este aplicabila - sunt foarte putini cei care-si permit sa faca apel la insatanta de judecata .
Cred ca "Avocatnet.ro" are specialisti foarte buni care ar putea initia "ceva" care sa schimbe situatia .
Convocati AG si demiteti-l pe presedinte, ulterior votang alt presedinte in cadrul AG...
Consultati personal un avocat si discutati cu el ce se poate face.
Eu am trecut pe aici si am platit din banii mei un avocat, ceilalti locatari consimtind verbal sa participe si ei la cheltuieli doar sa se rezolve problema.
Un presedinte care se poarta asa, mai devreme sau mai tarziu (daca nu a facut-o deja), va baga asociatia pe mult sub minus si va fi cu banii luati.
Ori isi face treaba pentru care a fost ales ori, valea...
Succes!
1. Sesizati in scris Biroul pentru coordonarea si verificarea activitatii asociatiilor de proprietari/locatari din cadrul primariei din proximitate.
2. Sesizarea trebuie sa contina toate neconformitatile constatate de catre dumneavoastra si se redacteaza in doua exemplare, dintre care unul pentru dumneavoastra cu numarul si data inregistrarii.
3. Primiti raspuns scris in termen de 30 zile (conform legii).
4. Amenzile sunt substantiale si nominale.
5. Sesizarile pe cale orala sunt egale cu zero.
6. O varianta pentru a obliga presedintele sa va primeasca solicitarile este utilizarea serviciilor unui executor judecatoresc. Dar, ... , costa.