avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 560 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Aplicarea legii 329/05.11.2009 in concediul de odihna
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Aplicarea legii 329/05.11.2009 in concediul de odihna

Sunt asistenta medicala, in concediu de odihna de pe 18 noiembrie 2009 si am primit acasa o dispozitie prin care mi' se spune ca din 25 noiembrie sunt in concediu fara plata.
Este corect aplicata aceasta lege, daca in cod. muncii scrie clar ca nu se intrerupe concediul de odihna, decat in conditiile rechemarii la sevici in caz de forta majora, sau la cererea salariatului, pentru motive bine intemeiate?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: 28lacra , utilizator 20:07, 28 Noiembrie 2009
Concediul de odihna si medical nu poate fi afectat de concediul fara plata.Insa angajatorul sigur v/a facut rechemare si v/a facut dispozitie de concediu fara plata urmand ca restul de concediu de odihna sa se reprogrameze la o data ulterioara.Sa fiti multumita ca nu va cheama la serviciu si sunteti si in concediu fara plata asa cum fac sute de asistente medicale in prezent la alte spitale.
Iar motive intemeiate pentru rechemare la serviciu se pot gasi in situatia asta de criza,iar un conflict cu angajatorul nu ar face decat sa inrautateasca raporturile de serviciu.
Trebuia sa va faca mai intai rechemare din CO si apoi sa intrati in CFS.
Asta e problema, nu s-a facut nici o rechemare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rechemare din concediu de odihna mihaelaru mihaelaru buna ziua, in cazul rechemarii justificate din concediu de odihna si a refuzului angajatului de a se prezenta, rechemarea fiind trimisa prin posta, ... (vezi toată discuția)