avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 423 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Cum calculam cota de intretinere pentru firme
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Cum calculam cota de intretinere pentru firme

Avem in bloc circa 10 firme ce isi desfasoara activitatea in apartamente inchiriate de la proprietari. Dupa observatiile mele, numarul de persoane declarate de aceste firme pentru calculul cheltuielilor de intretinere este mai mic decat cel real. Cum se poate reglementa legal acest aspect? Cum se pot lua in calcul in afara personalului permanent al firmei si clientii, colaboratorii si curierii care livreaza sau ridica colete sau corespondenta? Toti acestia folosesc din plin toate instalatiile comune ale blocului: liftul, sistemele de securitate, iluminatul comun, evacuarea gunoiului menajer si a deseurilor reciclabile, etc. Avem la parter si o galerie de arta care are vizitatori si clienti, pe acestia cum ii calculam? As fi recunoscator pentru un ajutor sau o sugestie in aceasta problema, mai ales daca exista vreo reglementare legala pentru acest gen de cauze. Cu multumiri anticipate.
Cel mai recent răspuns: latka , moderator 17:48, 24 Septembrie 2019
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Folositi aceeasi reglementare legala prin care calculati si la proprietarii persoane fizice, numarul de persoane real, punind in ecuatie si numarul de prieteni, rude, colegi de serviciu, care-i viziteaza.
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util


pvstefanes
pentru ca dvs. sa nu interpretati gresit ceea ce a punctat foarte bine latka, trebuie sa intelegeti ca asa cum NU luati in calcul rudele, colegii de serviciu si altii care ii viziteaza pe proprietari tot asa NU luati in calcul nici clientii sau alte personae care trec pe la acele firme.
Acele firme au sedii sau puncte de lucru in condominiul dvs. ca urmare a unui acord pe care l-au primit de la asociatia de proprietari care si-a asumat aceasta tevatura.
Ultima modificare: Marți, 24 Septembrie 2019
gigiz, utilizator
Regret dar trebuie sa va atrag atentia ca daca nu stiti cu adevarat despre ce este vorba abtineti-va de la sfaturi parintesti sau dupa ureche. Nu cred ca aveti musafiri, rude sau prieteni care vin ZILNIC, cu zecile sau de mai multe ori pe zi sa va viziteze, nu produc deseuri si nici nu arunca ambalajele materialelor folosite la ghena comuna! Eu am apelat la raspunsul unei persoane avizate si competente care ar putea avea bunavointa de a ne ajuta in rezolvarea practica in mod legal a acestei probleme.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Atunci așteptați mult și bine, pina vor apărea astfel de reglementări.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum se încadrează un apartament in regim hotelier la cheltuielile ... M_P M_P Cum se încadrează un apartament in regim hotelier la cheltuielile generale ale blocului? Daca intr-o luna apartamentul e ocupat doar 5 zile sau pina in 15 ... (vezi toată discuția)
Cheltuieli lift tstefana tstefana Buna ziua! Stau intr-un bloc cu lift si exista propunerea ca, pentru apartamentele in care locuieste o persoana, la plata cheltuielilor cu liftul sa fie ... (vezi toată discuția)
Stabilirea numarului de persoane la intretinere andrei1302 andrei1302 Sunt un proaspat administrator la un imobil de 44 apartamente. La fel ca in aproape toate blocurile, exista proprietari care comunica \"eronat\" numarul de ... (vezi toată discuția)