Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Un grup de prieteni am dorit să închiriem o cabană la munte. Am discutat cu proprietarul, am stabilit verbal detalii ca avans, condiții, etc.
Ulterior ne-a trimis un contract cu suma greșită, și cu mențiunea că avansul se plătește înainte iar restul în ziua sosirii. Noi l-am semnat și l-am trimis dar nu am primit o copie semnată și de proprietar.
Avansul a fost plătit(transfer bancar) , dar nu am primit factură.
Mai nou, vrea plata integrală și ne-a cerut copii după buletine pe mail. Unele persoane i-au trimis, altele nu.
După discuții mai aprinse a spus că nu mai vrea să colaboreze și că o să ne trimită avansul înapoi.
Întrebarea e: poate fi reclamat faptul că a încasat/primit bani fără a avea un contract semnat și pentru faptul că nu a eliberat factură/chitanță ?
Da, noi avem contractul ce i l-am trimis proprietarului, semnat de noi.
El a trimis o versiune nesemnată, noi am printat-o, am semnat-o, am scanat-o și am trimis-o pe e-mail.
Factura pe mail
cristitsirc
Vreau sa vand un serviciu de publicitate online unei persoane din SUA. Pentru asta am pregatit un contract cadru de campanie online de publicitate ce va fi ... (vezi toată discuția)