va rog sa-mispuneti si mie, ce sa fac in urmatorul caz:
SC a incetat contractul de munca cu angajatii
angajatii au condediu de odihna neefectuat si neachitat la lichidare.
Acum patronul spune ca o sa plateasca, dar contractele de munca au fost incetate cu data de 31.10.2009 , am depus statele de plata precum si declaratiile lunare
Intrebare : acum cum sa mai platesc concediul de odihna?
Multumesc
Va trebui sa rectificati declaratiile la CAS, CASS si somaj din ultima luna cand au lucrat persoanele respective si sa adaugati la venitul de atunci sumele care s-au dat acum. La ITM nu cred ca este cazul ci adaugati sumele respective la baza de calcul din luna aceasta.
Cum se inregistreaza in contabilitate concediul neefectuat care este platit la incheierea contractului de munca?
De exemplu angajatului i se incheie contractul de munca la data de 1.12.2009. Are concediu neefectuat 10 zile.
Pe statul de plata al lunii noiembrie vor fi trecute cele 22 zile lucratoare si suma aferenta celor 10 zile de concediu o trec ca prima?