Am preluat de curând asociația de proprietari în funcția de președinte, însă la Statut nu am găsit următoarele documente: procesul verbal al adunării generale cu semnăturile, acordul de asociere și tabelul cu locatari. Cum trebuie să procedez pentru actualizarea Statutului cu toate documentele aferente?
Am făcut cerere la Judecătorie pentru a le cere în copie, dar nici aceasta nu le-a găsit, motivand că a trecut foarte mult timp de la înregistrarea acestora la Judecătorie.
Precizez faptul că Statutul este conform Legii 196/2018.
Vă mulțumesc anticipat.
Si care este procedura de actualizare a statutului asociatiei de proprietari ?
Se scoate la imprimanta statutul model 2019, se semneaza si stampileaza de presedinte pe fiecare pagina, apoi la sfarsit se strang semnaturi de la locatari (cat la suta din locatari?) ?
Locatarii n-au nicio treaba, vedeti ce-i aia locatar la art 2 lit m) L196/2018. Cu proprietarii aveti treaba.
Gasiti raspuns la art 57 pct o), art 53 pct b), art 2 pct v), si 21 alin (3) L196/2018.