avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 824 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Executare silită Girant
Discuție deschisă în Executare silită

Girant

Bună,
As dori sa va adresez o întrebare, dacă ma puteți ajuta v-ași fi recunoscătoare.
În urma cu câțiva ani, am făcut marea greșeală de a accepta sa fiu girant pentru o persoana care a scos un împrumut de la C.A.R după care persoana respectiva a încetat sa mai plătească respectivul împrumut. În urma celor întâmplate dosarul a fost preluat de un birou de executor judecătoresc.
In momentul de fata , sunt studenta și voi beneficia de bursa de merit. Întrebarea mea este, în momentul în care îmi voi deschide un cont bancar în care mi se v-a vira bursa , este posibil sa se pună oprire pe acea suma chiar dacă este vorba de bursa școlară?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Company Advising , utilizator 09:10, 27 Februarie 2020
In momentul in care vi se "v-a" vira bursa, aceasta nu va fi supusa popririi, conform art. 729 alin. 7 CPC. Daca veti avea poprire pe cont, puteti formula contestatie la executare si puteti arata ca acele venituri se incadreaza la venituri nesupuse popririi conform articolului mai sus mentionat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Mai multe popriri papiu papiu Buna ziua. Pe contul meu de salar sunt doua popriri. Conform legii(2) Dacă sunt mai multe urmăriri asupra aceleiaşi sume, urmărirea nu poate depăşi ... (vezi toată discuția)
Am platit ca girant; imi pot recupera banii de la titular? florinmarginean florinmarginean Buna, as vrea sa ma ajute cineva daca e posibil. In urma cu doi ani am fost girant la cineva si nici in momentul de fata nu mi-am recuperat banii. Ce sa fac, ... (vezi toată discuția)