avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Concediu medical părinți in situatia scolilor inchise
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Concediu medical părinți in situatia scolilor inchise

Buna ziua am nevoie de o informatie daca in cazul in care mama este deja in concediu pentru cresterea copilului tatal isi mai poate lua concediu medical pentru a sta cu copii acasa cat scolile sunt închise? Menționez ca amandoi lucram in aceeasi firma si avem 2 copii unul de 7 luni si unul de 6 ani.
Cel mai recent răspuns: Anky1988 , utilizator 19:44, 23 Martie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Bună dimineața,

Zilele libere pentru părinți nu sunt concediu medical, nu medicul de familie le acordă.
În situația dvs. nu beneficiați de ele:
- nu pot benenficia de zilele libere persoanele aflate în șomaj tehnic, cele aflate în concediu pentru îngrijirea copilului, precum și angajații ai căror soți/soții nu înregistrează venituri;


Citiți acest articol:
www.avocatnet.ro/articol_541...
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Mulțumesc mult un răspuns foarte bine argumentat,o zi buna va doresc!
Ultima modificare: Duminică, 22 Martie 2020
Cornel Vasile, Consilier juridic
In perioada vacantei Pascale mamicile care stau acasa pt ingrijirea copiilor pana in 12 ani ( legea 19/2020) trebuie sa se intoarca la munca sau cum se procedeaza?

Manuela Rășină a scris:

Bună dimineața,

Zilele libere pentru părinți nu sunt concediu medical, nu medicul de familie le acordă.
În situația dvs. nu beneficiați de ele:
- nu pot benenficia de zilele libere persoanele aflate în șomaj tehnic, cele aflate în concediu pentru îngrijirea copilului, precum și angajații ai căror soți/soții nu înregistrează venituri;


Citiți acest articol:
www.avocatnet.ro/articol_541...

~ final discuție ~