avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 945 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Asistent medical
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Asistent medical

Buna seara!Sunt asistenta medicală la un centru privat de dializa.Datorita situației de urgență impusă,stiu doar obligațiile cadrelor medicale dar drepturile nu le cunosc.Vehiculeaza anumite legi care spun că se primesc sporuri pentru cei care nu pot sta acasă( datorita profesiei si situației impuse)cu copilul de până în 12 ani .Exista vreo lege in sensul acesta ,care sa ne susțină financiar absenta de lângă copil?
Ultima modificare: Sâmbătă, 21 Martie 2020
Viviana Roman, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:47, 22 Martie 2020
Buna seara, spor de 85% se acordă personalului medical din unitățile sanitare publice, din prima linie, ca sa zic . Salariatii din mediul privat, cu unele exceptii, au dreptul la 75% din salariul de încadrare brut, dar nu mai mult de 75% din salariul mediu brut pe economie. Din acel 75% brut se retin intai impozitul pe venit si contributiile salariale.
Multumesc pentru raspuns!
Ultima modificare: Duminică, 22 Martie 2020
Viviana Roman, utilizator
Multumesc pentru raspuns!Imi puteti spune nr.legii,oficial nu ne spune nimeni nimic.Probabil se așteaptă ca noi sa descoperim acest lucru.

mihaela aonei a scris:

Buna seara, spor de 85% se acordă personalului medical din unitățile sanitare publice, din prima linie, ca sa zic . Salariatii din mediul privat, cu unele exceptii, au dreptul la 75% din salariul de încadrare brut, dar nu mai mult de 75% din salariul mediu brut pe economie. Din acel 75% brut se retin intai impozitul pe venit si contributiile salariale.

Este vorba doar despre un proiect.
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură