Buna ziua, prietena mea si-a facut un abonament pe 28 februarie la o sala de fitness din cadrul francizei WorldClass, dupa care a efectuat si plata in totalitate pe 1 an. La inceputul pandemiei a sunat la dispecerat sa isi anuleze abonamentul insa dupa o discutie, reprezentatul WorldClass a convins-o ca situatia o sa se stabilizeze si nu are rost sa sa anuleze abonamentul. Dupa ce situatia s-a agravat ne-am hotarat sa le scriem mail privind anularea totala a abonamentului si restituirea banilor. Dupa o saptamana am primit mail de ei, in care spuneau scurt si sec ca abonamentul se anuleaza in decurs de 14 zile de la initiere. Noi nu am stiut acest lucru, intrucat nu ne asteptam la asa ceva.
Putem face ceva in acesta situatie, am inteles ca exista ceva forta majora, care se aplica in situatii de criza.
Precize ca plata o facem prin ING prin cardul de debit in rate fixe timp de 12 luni.
Multumesc frumos!
Precizez ca plata se face prin ING pe cardul de debit, in rate fixe timp de 12 luni.
Salut! Nu am rezolvat nimic. Am trimis mail-uri și nu am primit niciun răspuns.
Vrem sa facem un grup pe fb in care sa vorbim public despre bătaia asta de joc.
much2furious a scris:
Ne puteti spune ce ati rezolvat? Suntem in aceeasi situatie...
Notificati societatea prin avocat, in sensul de a proceda la rezilierea contractului, in contextul actual.
Sigur ca va trebui restituit pretul aferent abonamentului incheiat.
In cazul in care discutiile legate de o eventuala conciliere a partilor esueaza, va puteti adresa instantei de judecata, cerand , totodata, daune -interese pentru prejudiciul cauzat.
Partea care pierde litigiul dedus judecatii poate fi obligata la cheltuieli de judecata, ocazionate de respectivul diferend, anume taxa judiciara de timbru si onorariul de avocat.
Sectiunea III. TERMENI SI CONDITII
1. Prezentul Abonament inceteaza in una dintre urmatoarele situatii: (a) prin acordul partilor; (b) la sfarsitul perioadei pentru care a fost incheiat; (c) in cazul
aparitiei unui eveniment de Forta Majora; (d) in cazul decesului Membrului; (e) prin efectul legii sau in cazul unei hotarari judecatoresti definitive si (e) prin
rezilierea Contractului de Membru de catre World Class, conform prevederilor din prezentul Contract.
6. In cazul aparitiei unui caz fortuit sau a unui caz de forta majora World Class nu va fi considerata responsabila pentru neindeplinirea sau indeplinirea
necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale pe toata durata in care Cazul Fortuit sau Forta Majora actioneaza. De asemenea, World Class nu raspunde
pentru fapta oricarui tert strain de prezentul Contract, care are caracteristicile unui Caz Fortuit sau a unei Forte Majore.
Am primit astazi raspuns :
"Refundurile nu sunt posibile conform contract
Toate abonamentele sunt inghetate atat timp cat WCR are activitatea suspendata si vor putea fi folosite cand totul revine la normal"
Am deschis in paralel si o sesizare la ANPC. Va recomand sa faceti fix la fel si vedem ce raspuns primim.
Salut, Punctele 6 si 7, cred ca au aparut mai tarziu(dupa starea de urgenta), e ceva dubios ca imi apar sub pagina cu semnatura si nume si daca mai tin minte bine, pct 5 era ultimul, vb bineinteles de formatul electronic al contractului.
Vodafone-reziliere
Daniel1900
Buna ziua am si eu o intrebare! As dori sa imi reziliez contractul cu Compania Vodafone! Numai sunt multumit de servicile lor! Dar ei imi cer o taxa de 200 de ... (vezi toată discuția)