Buna ziua, prietena mea si-a facut un abonament pe 28 februarie la o sala de fitness din cadrul francizei WorldClass, dupa care a efectuat si plata in totalitate pe 1 an. La inceputul pandemiei a sunat la dispecerat sa isi anuleze abonamentul insa dupa o discutie, reprezentatul WorldClass a convins-o ca situatia o sa se stabilizeze si nu are rost sa sa anuleze abonamentul. Dupa ce situatia s-a agravat ne-am hotarat sa le scriem mail privind anularea totala a abonamentului si restituirea banilor. Dupa o saptamana am primit mail de ei, in care spuneau scurt si sec ca abonamentul se anuleaza in decurs de 14 zile de la initiere. Noi nu am stiut acest lucru, intrucat nu ne asteptam la asa ceva.
Putem face ceva in acesta situatie, am inteles ca exista ceva forta majora, care se aplica in situatii de criza.
Precize ca plata o facem prin ING prin cardul de debit in rate fixe timp de 12 luni.
Multumesc frumos!
Precizez ca plata se face prin ING pe cardul de debit, in rate fixe timp de 12 luni.
Buna,
Ati mai reusit ceva?
Eu am facut reclamatie la ANPC si m-au sunat astazi cei de la W-C ca daca vreau ei imi pot suspenda ab pana se deschid piscinelem, iar eu i-am refuzat. Au spus ca vor transmite un raspuns catre ANPC...
Astept raspunsul lor si postez aici.
Vodafone-reziliere
Daniel1900
Buna ziua am si eu o intrebare! As dori sa imi reziliez contractul cu Compania Vodafone! Numai sunt multumit de servicile lor! Dar ei imi cer o taxa de 200 de ... (vezi toată discuția)