Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Decret nr.240/2020 privind prelungirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei
(M.Of. 311/14.04.2020)
Art. 54. - Pe durata stării de urgență, în funcție de specificul activității și de nevoi, pentru personalul din sectorul public, angajatorul:
a) poate dispune unilateral întreruperea concediilor de odihnă, de odihnă suplimentare, fără plată, de studii și pentru formare profesională ale personalului angajat și reluarea activității;
b) poate dispune unilateral sau aproba efectuarea totală/parțială a concediului de odihnă sau de odihnă suplimentar al personalului angajat.
====
Art. 56. - Termenele de preaviz prevăzute la art. 81 alin. (4) din Codul Muncii nu încep să curgă iar, dacă au început să curgă, se suspendă pe întreaga durată a stării de urgență, în cazul personalului încadrat în unități sanitare, de asistență socială, de asistență medico-socială și în instituțiile din domeniul apărării, ordinii publice și securității naționale. Pe durata stării de urgență, pentru aceste categorii de personal, nu se aplică dispozițiile art. 81 alin. (8) din Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii.
Mie imi pare in regula pe durata stării de urgență.
Ar.fi trebuit precizat si ca, celor aflați în afara tarii în concediu de odihna nu le sunt aplicabile prevederile art. 54 lit. a din Decret.
Nu m-as mira ca vreun ,,destept" sa cheme oameni din străinătate și daca persoana nu vine sa aiba probleme juridice.Eu din ianuarie fac alergie la ,,destepti".
Le va rezolva apoi dar dupa vreo 2 ani...