avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Somaj
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Somaj

Buna ziua !
Sunt asistent medical ,am fost angajat pe perioada nedeterminata la 2 cabinete medicale cu 1/2 norma la fiecare dintre ele.
Unul din cabinete ( stomatologie ) si-a suspendat activitatea de la 01.03.2020 , iar medicul intentioneaza sa inchida cabinetul ( este si pensionar de cativa ani)
Intrebarea mea este,pot beneficia de indemnizatia de somaj pentru 1/2 norma la cabinetul care isi inceteaza activitatea ?
Sper ca m-am facut inteles si va multumesc anticipat !
Cel mai recent răspuns: viorel61 , utilizator 18:28, 20 Aprilie 2020
Puteati beneficia de somaj avand un CIM cu 1/2 norma daca era singurul contract.
Multumesc mult !
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Atentie la indelinirea conditiei de stagiu de cotizare ... 1/2 de norma inseamna 24 de luni de stagiu fara intreruperi.
La 01.08.2020 se implinesc 40 de ani da cand lucrez neintrerupt ( se scade armata , un an si cinci luni ) Multumesc pentru raspuns , oricum am inteles ca nu pot beneficia de somaj pentru ca mai am celalalt contract cu 1/2 norma !
Mai indraznesc o intrebare , am 38 ani si 4-5 luni vechime , cand as putea iesi la pensie anticipat , fara penalizare ?
Multumesc inca o data !
Precizati-ne data de nastere .

Alte discuții în legătură

Pensionare mimisor45 mimisor45 Sora mea este nascuta in data de 23.01.1960 . Este incadrata in campul muncii de la 17 ani pana in vara acestui an cand a intrat in somaj. A lucrat in ... (vezi toată discuția)
Cand pot iesi la pensie? ica-40 ica-40 am 30 de ani de munca sint nascuta in 1961 si nu am grupa .cred ..cind pot iesii la pensie normal ..si cind pot iesii anticipat si in ce conditii pot iesi ... (vezi toată discuția)