avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 227 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Dreptul la vârsta de pensionare redusa...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Dreptul la vârsta de pensionare redusa...

Buna ziua,am și eu o întrebare legată de vârstă de pensionare redusa cu doi ani conform legii 263/2010 pentru persoanele care au locuit 30 ani în orașele ce aparțin zonelor poluate. Dacă sunt pensionat medical in prezent,urmând că în câțiva ani sa trec la pensie la limita de vârstă nu am dreptul că vârsta de pensionare sa mi se reducă cu cei doi ani? Mi s.a spus de la casa de pensii că nu mă incadrez că am deja statut de pensionar. Dar eu sunt pensionat medical,este corect? Mulțumesc în asteptarea unui răspuns!
Ultima modificare: Duminică, 4 Octombrie 2020
sorina_h2004, utilizator
Cel mai recent răspuns: Carp Mircea , utilizator 09:51, 9 Octombrie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Este corect.
De la pensie de invaliditate se poate trece doar la cea de limita de varsta.
Ma scuzati, dar cred ca doamna intreba daca poate beneficia de reducerea limitei de varsta cu acei doi ani, tocmai in ideea sa treaca de la pensie de invaliditate la cea de limita de varsta.
Ultima modificare: Joi, 8 Octombrie 2020
mihai965, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu.
Nu poate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum se aplica reducerea cu 2 ani a limitei de varsta pentru cei ... automecanica automecanica CUM SE APLICA REDUCEREA CU 2 ANI A LIMITEI DE VARSTA PENTRU CEI CARE AU LOCUIT IN ZONE POLUAT?SUNT PENSIONATA ANTICIPAT PARTIAL..DUPA TABEL AR TREBUI SA IES ... (vezi toată discuția)
Reducerea varstei standard de pensionare aloaurica aloaurica barbat pensionar in gradul 2.locuieste in zona miniera.In aceasta situatie la 63 de ani ,beneficiaza de reducerea de 2 ani ca locuitor din zona miniera.Munca ... (vezi toată discuția)