avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 602 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Conform OUG 147/2020, as dori sa stiu ce ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Conform OUG 147/2020, as dori sa stiu ce solutie am

Buna ziua! Conform OUG 147/2020, as dori sa stiu ce solutie am pentru 2 copii de 10, respectiv 8 ani care merg la aceeasi scoala, cel de 10, mergand normal, zi de zi, pentru ca sunt un numar redus de copii in clasa; iar cel de 8 face o saptamana online, una la scoala, in cazul in care sotul lucreaza la Penitenciar, iar eu sunt profesor in invatamantul prescolar.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:20, 7 Octombrie 2020
Coroborând prevederile art. 1 alin. 1 și alin. 7 din OUG 147/2020, înțeleg că veți beneficia de zile libere plătite pe perioada în care copilul de 8 ani va învăța acasă. Angajaţii din penitenciare nu beneficiază de zilele libere, dar profesorii nu sunt exeptați de la beneficiul zilelor libere.
Daca nu sunt exceptati de beneficiul zilelor libere, cine ii va inlocui la clasa?
Ar trebui sa existe inlocuitor .... daca intra in medical, cine ii tine locul?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua. avand in vedere oug 147/2020 , am rugamintea de a ... mela2008 mela2008 Buna ziua. Avand in vedere OUG 147/2020 , am rugamintea de a ma lamuri cum se aplica aceasta, respectiv in situatia in care in scoala/ clasa in care invata ... (vezi toată discuția)
Buna!am o intrebare.daca fetita mea a împlinit 12 ani in iulie ... andreijoe andreijoe Buna!Am o intrebare.Daca fetita mea a împlinit 12 ani in iulie 2020 ma incadreaza pentru a beneficia de 75% in plus la salar conform OUG 147/2020 ,cu ... (vezi toată discuția)