Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am avut un cont de Glovo si m-am abonat la serviciul lor de PRIME. Dupa cateva luni am cerut rezilierea abonamentului si ei refuza. Eu le trimit solicitari scriese si ei imi spun sa reziliez singura din aplicatie, desi le-am zis din start ca nu mai am aplicatia, parola si nici numarul de telefon. I-am contactat de pe emailul din cont, le-am dat numele si IBAN-ul si primesc acelasi raspuns stas de la ei, sa fac singura din aplicatie. Am facut sesizare scrisa la protectia consumatorului, insa aceasta companie pare sa nu opereze in Romania deci nu cred ca e de competenta lor. Ce pot face sa scap de abonament ?