Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va adresez o intrebare referitor la legea inventarierii ORDINUL nr. 2861/2009 din 9 octombrie 2009.
Lucrez intr-o institutie publica, in departamentul IT fiind informatician ca pregatire profesionala. Am fost numit intr-o subcomisie de inventariere care a primit in sarcina si inventarierea altor gestiuni, mobilier si alte obiecte de inventar. In interpretarea mea acest lucru nefiind corect.
Intrebarea mea este:
Se poate interpreta legea astfel incat o comisie de inventar in integralitate sa aiba atributii economice si tehnice?
si in cazul acesta eu ca IT-st fiind o parte integrala a comisiei trebuie sa inventariez toate gestiunile indiferend daca au obiecte de IT sau alceva?
Si care ar putea fi consecintele negative legal daca eu semnez liste de inventar care nu cuprind bunuri de IT din aria mea de specializare?
Membrii comisiei de inventariere pot avea orice profesie. Merg pe teren si verifica existenta fizica a bunului inventariat. Nu se intra in amanunte cum ar fi ca unui computer i s-au inlocuit piese in carcasa si acolo este altceva decat s-a cumparat.
Inventar
Miliana
Sunt proaspat angajata pe un post de operator facturare -gestionar la un mic depozit de birotica si papetarie. Spuneti-mi, va rog, daca preluarea gestiunii, ... (vezi toată discuția)