Buna ziua,
Am urmatoarea problema cu compania de telefonie mobila Vodafone, m-au contactat sa ma anunte ca cu o zi inainte (11.12.2020) am depasit consumul de internet aferent abonamentului meu cu suma de 741 euro.
Am aflat ca acest consum ar fi fost inregistrat cu o zi inainte in cursul serii, timp de 2 ore. Mentionez ca eu nu am folosit conexiunea internet de pe telefon decat pentru a accesa site-urile uzuale (ex. yahoo, gmail, site-uri de socializare), de asemenea nu am depasit niciodata abonamentul. Mai mult decat atat in intervalul orar mentionat de companie eu nu am folosit internetul de pe telefon decat aprox. 10 min pentru a verifica e-mailurile, ma aflam acasa si aveam si optiunea WI-FI insa nu m-am conectat la WI-FI intrucat nu am folosit internetul in vreun scop care sa ma preocupe din punct de vedere al consumului. Este absurd sa mi se solicite sa platesc aceasta suma enorma avand in vedere ca nu am consumat internet.
In urma mai mutlor incercari din partea mea de a contacta reprezentantii Vodafone atat prin mesaje transmise la ei cat si telefonic, mi s-a raspuns ca acest consum a fost inregistrat la ei si ca va trebui sa achit suma solicitata.
Va rog sa imi spuneti ce as putea face in acest caz, ce sanse am sa nu ajung sa platesc aceasta suma?
Din punctul meu de vedere este un abuz, nu m-ar fi deranjat sa platesc daca as fi efectuat acest consum.
mrays99
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca la momentul consumului ati fost intr-o zona de granita si aveti roamingul activat, este posibil ca telefonul sa se fi conectat la antenele telecom din tarile vecine non UE (ex. Ucraina, Serbia, Moldova) prin asa zisul roaming involuntar, astfel ca desi va aflati pe teritoriul Romaniei, consumul de date a fost perceput ca si cand va aflati in strainatate.
Abuz orange
7noiembrie
Buna ziua
As avea o intrebare.
Am abonament orange de peste 6 ani de zile.
Sincer nu prea am avut probleme pana acum.
Am un abonament in care sunt incluse ... (vezi toată discuția)