avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 279 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... somaj
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

somaj

Buna ziua!
Sunt studenta la master on-line anul 2.Pot beneficia de somaj dupa master?mentionez ca nu lucrez...
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 17:00, 1 Ianuarie 2010
Luati somaj .
Ce inseamna studenta on-line si la master?
Probabil veti primi somaj dupa ce terminati facultatea si masterul ( on-line!!!):P
Haretista?
Legea 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă

Art. 16. - Beneficiari ai prevederilor prezentei legi sunt persoanele în căutarea unui loc de muncă, aflate în una dintre următoarele situaţii:
a) au devenit şomeri în sensul prevederilor art. 5 pct. IV lit c);
b) nu au putut ocupa loc de muncă după absolvirea unei instituţii de învăţământ ...

Art. 17. - (1) În vederea stabilirii dreptului de indemnizaţie de şomaj, şomerii prevăzuţi la art. 16 lit. a) sunt persoanele care se pot găsi în una dintre următoarele situaţii -(2) Sunt asimilate şomerilor persoanele aflate în situaţiile prevăzute la art. 16 lit. b), dacă îndeplinesc următoarele condiţii:
a) sunt absolvenţi ai instituţiilor de învăţământ, în vârstă de minimum 16 ani, care într-o perioadă de 60 de zile de la absolvire nu au reuşit să se încadreze în muncă potrivit pregătirii profesionale

Art 5 -IV. şomer - persoana care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
c) nu are loc de muncă, nu realizează venituri sau realizează, din activităţi autorizate potrivit legii, venituri mai mici decât valoarea indicatorului social de referinţă al asigurărilor pentru şomaj şi stimulării ocupării forţei de muncă, în vigoare;

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură