avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 145 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... evaluare contractuali
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

evaluare contractuali

Buna ziua si La Multi Ani
As dori o lamurire daca se poate. Conform Legii Fantastice 330/ 2009 s-a abrogat
lgislatia specifica de evaluare a performantelor profesionale a personalului contractual din administratia publica locala si a serviciilor din subordinea acestora. Drept urmare, cum se efectueaza aceasta evaluare? Care sunt criteriile de evaluare? In L330/2009 este foarte sumar prezentat acest aspect
Cel mai recent răspuns: dumi32 , utilizator 14:09, 19 Noiembrie 2010
Aceasi intrebare o am si eu.Ar trebui sa facem evaluarea si am observat ca s-a abrogat toata legislatia......ce facem mai departe?
Guvernul este cel care va poate spune.
Dar cred ca nu stie nici el
Eu m-am legat de
ART. 12 Angajarea, promovarea si avansarea personalului contractual pe functii, grade sau trepte profesionale si gradatii se fac potrivit prevederilor din statute sau alte reglementari proprii sau, in cazul in care nu exista o reglementare proprie, se aplica prevederile art. 7 si 8 din anexa nr. I

si de ART. 8 alin. (5) Activitatea profesionala se apreciaza anual, ca urmare a evaluarii performantelor profesionale individuale, de catre conducatorul institutiei publice, la propunerea sefului ierarhic, prin acordare de calificative: "foarte bun", "bun", "satisfacator" si "nesatisfacator

Asa ca am facut o decizie in care am adaptat procedura de evaluare de la functionarii publici, si am facut evaluarea dupa aceasta.
Oricum, spre deosebire de f.p., personalul contractual s-a evaluat pentru anul 2008 in perioada mai-septembrie 2009. Pana vom evalua 2009...poate vor aparea si legi care se ne ascoata din ceata:)
(ART. 12 Angajarea, promovarea si avansarea personalului contractual pe functii, grade sau trepte profesionale si gradatii se fac potrivit prevederilor din statute sau alte reglementari proprii sau, in cazul in care nu exista o reglementare proprie, se aplica prevederile art. 7 si 8 din anexa nr. I si de ART. 8 alin. (5) Activitatea profesionala se apreciaza anual, ca urmare a evaluarii performantelor profesionale individuale, de catre conducatorul institutiei publice, la propunerea sefului ierarhic, prin acordare de calificative: "foarte bun", "bun", "satisfacator" si "nesatisfacator
Asa ca am facut o decizie in care am adaptat procedura de evaluare de la functionarii publici, si am facut evaluarea dupa aceasta.)
In aceeasi situatie ma aflu si eu si as dori daca se poate sa-mi afisati si mie modelul de fisa de evaluare profesionala individuale, avand in vedere ca trebuie sa o fac pentru perioada 30.09.2009- 30.09.2010. Va multumesc anticipat daca ma puteti ajuta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Evaluare puisor_i2000 puisor_i2000 In data de 17.11.2008 m-am angajat la o unitate sanitara in functia de inspector resurse umane......Conform evaluarii anuale urma ca in anul 2010 sa mi se ... (vezi toată discuția)
Promovarea intr-o treapta superioara bertzi bertzi Buna ziua! La 1 decembrie 2008 s-a angajat prin concurs un casier/magaziner II (pentru ca a mai functionat intr-o alta unitate pe functia de casier). Va rog ... (vezi toată discuția)
Stabilire salariu remuss remuss Am si eu o intrebare-Care este salariul unui inspector de specialitate(studii superioare A. pub.)gradul II,gradatia 4 ,personal contractual la o primarie cu ... (vezi toată discuția)