Buna ziua!
Am fost victima unei fraude bancara de tip phishing.
Am primit un e-mail in care mi se cerea actualizarea datelor de către banca (e-mail nu era de la banca, era de la hackeri) , am introdus datele de pe card, ei au putut intra în aplicația bancara, cu datele furnizate de către mine și au făcut plăti la comercianti.
Am sesizat frauda imediat, am cerut blocarea sumelor, insa banca sustine ca politica Mastercard nu permite blocarea banilor și tot banca nu vrea sa îmi înapoieze banii pentru ca susțin ca frauda s a efectuat în mediu virtual securizat.
Se mai poate face ceva pentru a-mi recupera banii?
Mulțumesc,
Bună ziua!
Nu, din contul meu s au făcut 2 tranzacții la comercianti, o suma mai mica și una destul de mare, mi au înapoiat doar suma cea mai mica, pentru cea mare susțin ca nu o pot recupera de la comerciant și banca nu își asuma vina.
Eu sunt la Bcr sper sa pot rezolva ceva...cardul este Visa. dv la ce banca sunteti? Despre ce sume este vorba? Incercati sa faceti si reclamatie la Opc. Si la mine tot asa sa intamplat e vorba de 2 tranzactii banuiesc ca au cumparat monede virtuale.
Buna ziua!
Ma confrunt si eu cu aceeasi situatie, din pacate. Banca a retinut sumele 5 zile si apoi le-a trimis mai departe catre escrocii cu phishingul spunand ca de fapt, nu e frauda.
Dvs. ati rezolvat pana la urma cu banca? Din intamplare, e vorba de Raiffeisen Bank?
Laura.ioana11
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Bună seara!
Din păcate nu am rezolvat nimic
Banca este BCR
Am depus plângeri peste tot, dar nu s a rezolvat nimic. Dacă plata a fost făcută către o platforma de crypto, cel mai probabil nu se va rezolva nimic.
O seara buna!
Va multumesc frumos pentru raspuns!
Plata a fost facuta catre o entitate Ramp Swamp London dar banca nu a putut recupera banii de la ei (prin urmare, nici eu)
Frauda bancara
razvancrg
Buna ziua,
Am fost vitima unei fraude bancare pe data de 25.07.2015, din contul meu s-au facut 5 tranzactii online catre UK, in valoare totala de 4700 lei, ... (vezi toată discuția)