Am si eu o intrebare.
Unde ma pot adresa sau ce trebuie sa fac pt ca administratorul sa faca asociatia de proprietari persoana juridica. Asociatia noastra in 2021 nu are un cont bancar pt a facilita plata întreținerii. Nu ma pot adresa direct administratorului pt ca acesta a fost deranjat de faptul ca i-am spus sa ma intrebe pe mine de tot ce este legat de ap unde stau singură (proprietarul este tatal meu si face mereu pe mesagerul). Avand in vedere toate acestea, am mari dubii ca administreaza corect. Se poate trimite un audit? Si daca da, prin ce metodă?
Bună ziua,
Doresc sa știu dacă asociațiile de proprietari sunt obligate sa pună la dispoziția membrilor asociației un cont bancar unde sa poată fi achitate contribuțiile lunare. La aceasta data eu nu locuiesc în localitatea respectiva și pentru a fi un cetățean bun platnic asociația ma obliga sa ma deplasez lunar la casieria unității ca să pot achita contribuțiile. Subliniez ca programul de casierie este doar o ora pe zi, seara și doar 4 zile pe luna. Va rog sa ma ajutați sa înțeleg ce drepturi am și cum pot determina reprezentanții asociației sa respecte legea.
Va mulțumesc!