Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.
Am o problema.Am conectat inernet mobil de la [EDITAT], nelimitat in 2008 decembrie cu 2 ani de contract.E bine cind am pus internetul la conectare merge incet viteza si nu pot sa descarc filme sau joc ,din cauza ca nu are semnal buna.
Am reclamat multe ori la sediu [EDITAT] si a zis; am contract si trebuie sa astept sa termina contractul si dupa aia pot sa dezabonez.
Nu pot sa inteleg de ce nu a zis cind faci contractul AVETI GRIJA NU ARE SEMNAL BUNA LA INTERNET,Va rog sa raspundeti ca nu ajuta nimeni si platesc degeaba factura,cu stima Szakacs
:offtopic:Va rog sa evitati identificarea unor persoane fizice sau juridice in mesaje, pe forum se discuta ideea, nu persoana. Multumesc.
Prin deciziile ANCOM orice furnizor de servicii trebuie sa asigure o rata de transfer. Dupa cum ai mentionat si tu, diferenta intre internetul pe mobil si cel furnizat prin cupru sau optic este ca rata de transfer garantata este foarte mica.
Iar in ceea ce priveste acoperirea nu are nicio relevanta ca intr-o anumita zona "nu este semnal". Niciun furnizor nu spune ca acopera 100% o tara.
Dupa cum am spus, este foarte foarte greu sa reziliezi un contract cu un furnizor de servici pe motive de latime de banda sau lipsa semnal.
Majoritatea din pacate garanteaza doar 64Kbps cam pe tip de conexiune, iar pentru o conexiune cu banda garantata de mare viteza, costurile sunt de zeci de ori mai mari. Exemplu: pentru 8Mbps garantat, se cotizeaza cam 1000E/luna catre respectivul furnizor.
Au mai scazut preturile. Eu pot sa-ti ofer 8Mbps la 500 E :D
Revenind la problema mentionata, ar trebui sa garanteze cel putin 128Kbps pentru ca as ar fi rata de broadband conform UE =D>. Oricum problemele astea sunt curente si din pacate foarte greu de rezolvat ...
Stati asa ca se face o confuzie , in primul rand netul pe mobil sau modem are viteza minima de 64kbps fiind net tip dial-up nu brodband asa ca nu se aplica norma cu 128kb.
Omul a spus clar ca are net mobil ( evident modem mobil) asa ca se va masura pe 64kbps.
Evident ca poate face o plangere la ANPC si cei deacolo sa faca verificarile de rigoare ( dar de obicei degeaba pt ca 64kbps ii va avea mai mereu si aceasta viteza e foarte mica asa ca de obicei este respectata de furnizor)
Concluzie : faceti o plangere la ANCP - e gratis si ii mai trage putin de urechi pe furnizori
cu stima
PS ca uitasem , chiar daca printr-un miracol ANPC va solutiona plangerea ( de obicei nici nu le baga in seama ), obligatia contractuala subzista in continuare ( clauzele fiind acceptate expres , inclusiv conditiile de viteza si acoperire) prin urmare nu va sfatuiesc sa incalcati contractul in aceste conditii.