avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 168 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Bună ziua! Sunt studentă și facultatea la care ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Bună ziua! Sunt studentă și facultatea la care studiez impune ...

Bună ziua!
Sunt studentă și facultatea la care studiez impune persoanelor nevaccinate efectuarea testelor rapid antigen de două ori/săptămâna din banii proprii, pentru a locui în cămin. As dori sa știu dacă este legal și cum putem schimba decizia lor, prin lege.
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: hhs , utilizator 10:28, 15 Septembrie 2021
2 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Sa nu ma înțelegi greșit, exista criterii pe baza cărora se aplica acele locuri. Dar criteriul medical, etnie, rasa, religie, nu e un criteriu, ci o discriminare. Altceva?

pop_m a scris:


nemernicu91 a scris:

Ps: locul in camin întra în drepturile studenților, sau s-a schimbat ceva?


Poti te rog sa imi indici un cadru legal care instituie un asemenea drept, si, in oglinda, obligativitatea uniiversitatilor de a asigura un asemenea loc pentru fiecare student (daca e un drept, trebuie ca toti sa aiba dreptul la el, altfel ar fi discriminare, nu? )



Ultima modificare: Vineri, 10 Septembrie 2021
nemernicu91, utilizator
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
@nemernicu91 , prin urmare , fara legatura cu acest vaccin , ci strict cu ceea ce ati afirmat - aplicarea unui criteriu medical e o discriminare - unui student cu TBC activ nu i se poate refuza intrarea in camin ? pentru ca , in cateva luni , 50% dintre locatarii acelui camin s-ar infecta ...
Ultima modificare: Vineri, 10 Septembrie 2021
CHKa, utilizator
3 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
Vorbim despre vaccin aici, nu despre tbc, hiv, și alte boli contagioase. Acolo din câte știu, se cer adeverințe medicale și asa mai departe.