avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1795 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Bună ziua! Sunt studentă și facultatea la care ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Bună ziua! Sunt studentă și facultatea la care studiez impune ...

Bună ziua!
Sunt studentă și facultatea la care studiez impune persoanelor nevaccinate efectuarea testelor rapid antigen de două ori/săptămâna din banii proprii, pentru a locui în cămin. As dori sa știu dacă este legal și cum putem schimba decizia lor, prin lege.
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: hhs , utilizator 10:28, 15 Septembrie 2021
3 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
nu puteti. E dreptul dvs sa nu va vaccinati, dar vine cu un cost, costul acelor teste. Faceti-va socoteala si vedeti daca nu e mai ieftin sa stati cu chirie la alt privat, asta pana se va cere test si la intrarea la curs..
Nu are cum sa le plateasca facultatea, cat aveti alternativa de a va vaccina.

17Andreea a scris:

Bună ziua!
Sunt studentă și facultatea la care studiez impune persoanelor nevaccinate efectuarea testelor rapid antigen de două ori/săptămâna din banii proprii, pentru a locui în cămin. As dori sa știu dacă este legal și cum putem schimba decizia lor, prin lege.
Multumesc anticipat!

Ultima modificare: Sâmbătă, 11 Septembrie 2021
gi-jane2, moderator
Vă mulțumesc pentru răspuns!

gi-jane2 a scris:

nu puteti. E dreptul dvs sa nu va vaccinati, dar vine cu un cost, costul acelor teste. Faceti-va socoteala si vedeti daca nu e mai ieftin sa stati cu chirie la alt privat, asta pana se va cere test si la intrarea la curs..
Nu are cum sa le plateasca facultatea, cat aveti alternativa de a va vaccina.

17Andreea a scris:

Bună ziua!
Multumesc anticipat!