avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 611 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Bună ziua! Sunt studentă in anul 2 la facultatea de ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Bună ziua! Sunt studentă in anul 2 la facultatea de drept și ...

Bună ziua! Sunt studentă in anul 2 la facultatea de drept și din vară aș vrea să incep un stagiu de practică, însă aș vrea sa fac practica pana in anul 4 într-un singur loc, la o instanta de judecată. Este posibil acest lucru? Să pot lucra atât de mult. Nu vreau să fiu angajată sau să primesc salariu, pe mine mă interesează stric să acumulez și să fixez toate informațiile de care am nevoie, fiind dispusă să lucrez chiar și în fiecare zi.
Cel mai recent răspuns: Andreea.bazu , utilizator 10:26, 26 Octombrie 2021
In mod normal stagiul de practică fie este organizat de universitste prin incheierea unor protocoale de colaborare cu diverse instituții fie aplicând pt școli de vara,stagii oferite de firmele de avocatură ong-uri din domeniul juridic etc.Greu de crezut ca o instanța oferă ceea ce iti doresti...
Dar la un cabinet de avocatură se poate? Pe mine mă interesează să rămân cât mai mult într-un singur loc. După ce învăt ceva să pot să ajut în acel loc, eu imi acumulez informații, iar cabinetul nu își irosește timpul doar invățându-mă, putând după să mă pună să fac și lucruri utile. Mulțumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cariera juridica. firme de avocatura de top AlexandraVid AlexandraVid Sunt studenta in anul II la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca. As dori sa stiu ce posibilitati de imbunatatire si ... (vezi toată discuția)
Practica specialitate Ileana24 Ileana24 Sunt studenta in anul III la Universitatea \"Spiru Haret\", Facultatea de Drept, si trebuie sa fac practica de specialitate. Problema este ca nu am gasit unde ... (vezi toată discuția)